Twee jaar geleden woonde ik op Schiermonnikoog en daar had ik overdag een webcam bij het raam staan, gericht op de lucht met als achterliggende gedachte dat vrienden, familie en ook toeristen konden zien wat voor weer het was op Schier.
Ik vond dat zo leuk (en ik kreeg ook veel leuke reacties) dat ik iets soortgelijks in mijn huidige woonplaats (Groningen) wil doen.
Binnenkort zal ik hier een link plaatsen naar deze webcam die overdag over het algemeen altijd aan zal staan, en evt ook in de nachtelijke uren als er kans is op onweer.
De laptop waar ik dit mee wil gaan doen is momenteel in reparatie dus het zal nog even duren voor hij echt elke dag actief is, maar zo gauw dit gebeurt zal ik het hier vermelden.
Mochten jullie nog suggesties hebben voor sites waar ik mijn webcamlink kan plaatsen, laat mij dat dan aub weten, ik vind het leuk te weten als mensen ook daadwerkelijk komen kijken.
het adres is http://www.mycampage.com/schiermonnikoog
Schiermonnikoog moet nog in Groningen veranderd worden.
omdat mijn laptop nog niet gerepareerd is moet ik het voorlopig vanaf hier doen:
http://stefanc.camstreams.com/
de software voor de andere site werkt niet op Windows 7 (die op mijn pc staat) maar wel op Vista (laptop).
dus even een tijdelijke link.
ik probeer in iedergeval mijn fps ( frames per seconden ) zo hoog mogelijk te houden tijdens onweer
bij de link die je net gaf krijg ik alleen maar connecting, Please wait.....
of staat hij uit?
zodra er weer eens onweer is wil ik wel meekijken natuurlijk
ik probeer in iedergeval mijn fps ( frames per seconden ) zo hoog mogelijk te houden tijdens onweer
bij de link die je net gaf krijg ik alleen maar connecting, Please wait.....
of staat hij uit?
zodra er weer eens onweer is wil ik wel meekijken natuurlijk
ja klopt, ik had windows update op de achtergrond aan staan en die heeft mijn pc gereboot terwijl ik boodschappen aan het doen was.
hij is weer online.
wat is de link naar de jouwe? | Gewijzigd: 22 mei 2010, 15:56 uur, door stef-c