de laatste paar jaar loopt iedereen maar te zeike over ons voedsel en levenstijl.
dit zijn tenminste duidelijke woorden van deze dermatoloog en ik denk niet dat ie liegt.
je moet ook niet gaan verbranden dat is ook weer niet de bedoeling .
matter infact is het ook zo dat de vitamine D aanmaak al algemeen bekend is....maar die UV straling kan me eigelijk een worst wezen...want volgens mij word die heus wel grotendeels gefilterd in onze huid..
kortom :
ik geloof dat wij alleen maar van goede invloed zijn van de zon en niet van die kleine dingetjes waar we ons TOTAAL niet druk over hoeve te maken.
want die wetenschappers kunnen van alles wel concluderen en bevestigen....zelfs melk schijnt weer voor iets niet goed te zijn in ons lichaam....maar wat is dat WEL weer goed ? blijft het dan alleen bij O2 ? ( water )
en heb gesproken gloeten !
weather without storms is no weather at all.
Vaak wordt de giftigheid of het potentiële gevaar bepaald door de dosis. Zonlicht hebben we nodig, dus geen zonlicht is niet goed. Teveel zonlicht ook niet doordat het de cellen vernietigd. Ergens tussen in zit een optimale dosis, die wellicht voor een ieder net anders is.
Kortom; verstandig zonnen en dus niet overdrijven. Ik ga me insmeren! Laterz...