Ik had al wat foto's in de chat gepost, maar wil voor de niet chatmembers deze foto's delen.
Foto commentaar is geen must have trouwens, ze bewegen namelijk heel snel en het was meer dat ze op de foto stonden.
Later zullen er wat serieuzere foto's volgen.
Een paar uur later..
Een paar dagen later nog wat foto's geschoten, die nog onbekend zijn voor iedereen.
Deze houden we waarschijnlijk zelf.
Zo keek mijn broer vroeger ook...
De kleurtjes zijn:
2 x Blauw, 1 x Zwart, 1 x Tijger en 1 x Blauw wit.
Nu ik toch bezig ben..
Dit is nichtje -bagger foto :')-
En mama zelf..
In dit topic zou ik de updates bijhouden. (: Wanneer de oogjes open zijn en ze wat ronddartelen volgen de serieuze foto's. (:
nee kittens en pups... daar blijf ik ff heel ver uit de buurt anders heb ik zo een heel hok vol... ze zijn erg mooi...!!!!
Marco R.W., je hebt een erg mooie kat hoor. Heeft wel een beetje weg van die andere. In het verhaal kan ik mij ook wel inleven.
Over dat katten hooggeplaatst zijn, ik ben zelf net als jou een kattenliefhebber en vind katten ook heel interessante dieren. (:
En als laatste, over de naam..
Marthijn had een eigen kat, die helaas vorig jaar onder de auto is gekomen. Daarom mag hij ook een kitten uitzoeken -stiekem willen wij er wel 2 -
Máár, hij bedenkt namen zoals:
Tom Poes, Miss Poes en nu wil hij de kitten dus Kitkat noemen..
Zal maar even mijn persoonlijke inbreng er tussen mengen.
We hebben een kitten uit het achterhuis geadopteerd, die ongeveer even oud is. Kittentje was namelijk alleen.
Hij wil nog niet drinken, maar is wel geaccepteerd door Thalia. (: Hopelijk haalt hij het!
We hebben een kitten uit het achterhuis geadopteerd, die ongeveer even oud is. Kittentje was namelijk alleen.
Hij wil nog niet drinken, maar is wel geaccepteerd door Thalia. (: Hopelijk haalt hij het!
Wat een mooi gebaar van jullie en wat leuk dat het diertje al is geaccepteerd, dat is het belangrijkste denk ik. Verder mooie & leuke foto's van die lieve en schitterende dieren. Heerlijk feel-good topic!
Maar zou zo weer een kitten nemen...
Hier een foto van onze overleden Poes.. :'( :'(
Grtzz Kim
De kittens zijn vandaag 2 weken oud, en het beginnen echte boefjes te worden hoor! De achterpootjes komen er een beetje bij en het is nu ook niet echt peddelen. Ook de eerste foto's van onze weeskitten.
Het scherpte punt ligt niet overal goed.. :')
Mama poes vond het iets minder leuk dat ik haar kittens maar zo oppakte, dus die heeft intussen nog de nodige inspectie geleverd.
:P De andere heb ik laten zitten-
Groepsfoto's