Gisteren in de vroege avond kreeg de regio van München te maken met hevige onweersbuien, met name aan de west zijde van München. Flinke onweersbuien met hagel en zelfs een funnelcloud werd er gemeld. Of dat de funnel daadwerkelijk de grond heeft geraakt is niet bekend. Aan de achterzijde van het onweerscomplex was een prachtige regenboog te zien.
| Gewijzigd: 11 mei 2010, 21:58 uur, door talkyr86
Maar wat een mooie omgeving ook, en dat geluid van dat onweer heerlijk.
vogels die fluiten moeten me bijna aan de hemel denken
Het zou toch leuk zijn als dat in nederland ook steeds meer voor gaat komen
@ striker inderdaad, je zou het hier in de buurt niet verwachten | Gewijzigd: 11 mei 2010, 23:40 uur, door weerfreakje
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Er zal morgen nog wel meer beeldmateriaal opduiken want als je nu de Duitse radar bekijkt word je spontaan jaloers...
Inderdaad, volgens mij ging het in duitsland wel aardig tekeer..
Vrij harde windstoten? en hagel geloof ik, hier het volgende filmpje (wel telefooncamera en vrij onduidelijk maarja..):
hier nog een leuk filmpje:
naaah, nog eentje dan (de muziek hierbij irriteert me wel, nja goed:P heb men geluid gewoon uitgezet ) :
Onweer (weerlichten):
Geweldige platen!
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Damns, weer wat mooi spectacel gemist daar. Die foto's zijn onwijs kicken! En die regen er zal daar wel wat hemelwater naar beneden zijn gemieterd!
ik ga daar eind mei begin juni heen(*berlijn*) ik hoop dat er daar dan ook nog wat spektakel is