wel zo beleeft om mij eerst even netjes voor te stellen.
ik ben Sven Simcic , 25 jaar en met mijn vriendin trotse papa en mama van onze 2 jarige dochter Lorenza
momenteel woon ik in Heiloo.
in de afgelopen jaren heb ik mij ontwikkeld tot een fanatieke alround fotograaf
denk hierbij aan Journalistieke fotografie ( zie link http://www.nufoto.nl/gebruikers/srs_productions/ )
tot serieuze weer en astro fotografie
ook heb ik een tijd zelfstandig gewerkt in de fotografie.
hoewel het vak fotografie niet helemaal zo van de grond kwam zoals ik wilde is mijn interesse in fotografie en dan bedoel ik weer fotografie wel "sky-High"
mijn mooiste foto en ook meest bekende foto is dan ook de dubbele bliksem boven de Noordzee (zie foto)
voor nu zet ik mijn ervaring en kennis dan ook voort in mijn hobby en zal ik mijn uiterste best doen dit prachtige forum te voorzien van een heleboel mooie plaatjes.
leuk lid te mogen zijn van zo'n enthousiaste "familie" weer fanaten !
Groetjes Sven | Gewijzigd: 11 mei 2010, 22:44 uur, door inblue11
ik doe ook aan astrofotografie, ofja, ik fotografeer alles in de tussentijd ( het begon met astrofotografie )
groet,
SC ( thijmco)
hey hey , ja , moet toch mijn foto's kwijt hahaha
ben gestopt met SRS Productions dus heb alle tijd nu om bezig te zijn met foto's maken van het weer
en hier in heiloo (vlak bij de kust) heb je leuke weer en wolk formatie's
groetjes Sven
ik doe ook aan astrofotografie, ofja, ik fotografeer alles in de tussentijd ( het begon met astrofotografie )
dank je !
gelukkig , ben niet de enige astro fotograaf haha
En wat een plaat van een foto als binnenkomer!
dankje ! , heb ook wat mooie plannen voor de aankomende zomer , nu alleen nog wat noodweer !