Het had toch even een amerikaans sfeertje, helaas kan ik met de olympus niet zon mooie fotos maken als met de canon. Mis dat lieve ding toch wel
Foto's zijn een beetje donker om de vormgeving in de wolken wat beter te benadrukken.
Foto 5 heeft een contrast aanpassing gehad, wist niet zeker of dit nou een mamatus veldje was, maar denk van niet gezien er niets was kwa onstabiliteit etc.
Festival Weerman --> www.weerbewaking.nl
Bedrijfsfotografie -->> www.pxpro.nl
Zo zag het er vandaag zowat de hele tijd uit
thx voor de positieve reacties, t andere team dat nu in oklahoma zit, heeft de eerste roterende storm ook te pakken gehad, helaas geen tornado maar toch hele mooie fotos
MAY 13TH
vandaag weer een verzameling om erbij te gooien, want het ziet er weer heel vreemd uit hier.
De fotos die ik gemaakt heb, hebben een kleine contrast verandering ondergaan om te wolken wat beter naar voren te laten komen.
wat vinden jullie ervan?
Mooie plaatjes GN, die nieuwste!
ja ik heb ook geen flauw idee, goed is t in ieder geval niet, want ook de olympus gaat de geest geven, een lens is alweer naar de haaien, beloofd een topjaar zo zonder fototoestel hahaha
May 17th
Opnieuw mooie luchten, flinke stijgende cbtjes, waarvan een wel erg lijkt op een krokodillenbek, of een vogelbekdier, je kan hem ook zien ontstaan als je de pics naast elkaar legt,
Het kon ook niet anders, want het was een mooie dag, met volgens de kaarten cape van ong 100 shear van 15/20, en de lifted kon ik zo snel niet vinden, ze schoten rond een uur of 2 vanmiddag flink de lucht in!
de fotos zijn gemaakt met een meubiel en 2 met de olympus.
Gezien Stevenoverijssel me belde terwijl ik in de bus zat op weg naar een volgende klus heb ik de verwaaide aambeeld ( de meest blauwe foto) gemaakt voor hem, die bui is recht boven heeten, wat hier trouwens een mooi uitzicht gaf.
Links van u ziet u niets anders dan schapenwolken, als u naar rechts kijkt, verkeerd heeten in een zonloze situatie LOL
Enjoy
=[Team G.o.T]=
je weet toch hoe ik ben talkyr, te zenuwachtig, haast haast haast en dan vergeten om je fototas dicht te maken, en jawel daar ging dslr numero 2
je doet er niks aan, kost alleen zoveel geld! lol
Verder mooie foto's! | Gewijzigd: 17 mei 2010, 23:32 uur, door Narmolanya