Ok, in dit opzicht ...
Maar ik doelde meer op de wolken die ik gister middag spotte..
Heb meerdere momenten gehad dat ik dacht dat ik een beginnende 'hoos' zag.
je moet gewoon constant je ogen op de lucht gericht houden , dan zie je nog eens iets
Dat dus ( gedaan ) en blijven doen | Gewijzigd: 9 mei 2010, 19:08 uur, door Skroei
Vind ik altijd zo lekker om te zeggen dat de computer niet de fout heeft gemaakt, maar diegene die het invoert | Gewijzigd: 11 mei 2010, 09:17 uur, door dv_chaser
Ik zal me tekst even laten staan, heb fout gekeken qua tijdstip over spout kansen. Zie hieronder..
Svenn mischien is het wel een failkaart die jij daar hebt, je ziet het toch gewoon op de foto.
Ik dacht even kijken of er wat over op internet stond.
Mooie foto ervan gemaakt. Ik had ook foto gemaakt maar je kan hem helaas niet zien. Ook met mobiel.
Ik dacht even kijken of er wat over op internet stond.
Mooie foto ervan gemaakt. Ik had ook foto gemaakt maar je kan hem helaas niet zien. Ook met mobiel.
Mwoah, dat betwijfel ik.... Raalte ligt geografisch te ver weg van Assen om dit te kunnen waarnemen. Wellicht dat je zelf een (beginnende) hoos hebt kunnen waarnemen....
Ehm in de tekst die je quote zie je nog dat hij zichzelf verbeterd, hij keek verkeerde tijdstip op de kaart
Ja maar dat staat nergens 'officieel' genoteerd. Wat mij betreft is tuba een vaag woord die meteorologisch wel correct is maar waarvoor ik liever de benaming funnel gebruik.
Mede hierdoor ben ik nu sinds 2 maanden ook op onweer-online actief. Hopen dat ik nog meer van deze foto's maar dan met betere kwaliteit kan maken.
Weer liefhebber/fotograaf/weeramateur Raalte Overijssel
Mede hierdoor ben ik nu sinds 2 maanden ook op onweer-online actief. Hopen dat ik nog meer van deze foto's maar dan met betere kwaliteit kan maken.
Hoe schop ik mijn topic een kolere-eind omhoog.... Haha, maar nu hopen dat je aankomend seizoen net zulke, maar mooiere foto's kan knappen met je Olympus.
Nou Arjan, eigenlijk was ik het die de reactie plaatste Alleen ik had niet door dat mijn broertje zijn account er nog voor stond. Bij deze mijn exuses daarvoor
Het lijkt nu net dat Steven zijn topic omhoog wil hebben, maar dat is dus niet zo!
Het lijkt nu net dat Steven zijn topic omhoog wil hebben, maar dat is dus niet zo!
Haha, lol, ik dacht al, Steven zit veel langer op o-o! Desalniettemin, nice pica's!