Hoi Mark,
Het terrein is vrij toegankelijk. Helaas zijn er veel ruimtes binnen afgesloten vanwege veiligheid en zo.
Er is een gedeelte waarvoor je moet betalen (richting panoramadak) maar dat zou ik zeker doen. Dan loop je door oude fabriekshallen.
Mijn advies: zorg dat je er op tijd bent, het was op een gegeven moment erg druk. Fototechnisch is zo'n omgeving het mooist als het helemaal verlaten is. Ook heb je 's ochtends mooier licht (gouden uurtje...).
Groeten,
Jons
Als het er verder rustig is/alleen is het juist alleen maar beter inderdaad lijkt me. dan heb je echt zo'n verlaten sfeertje.
Als het er verder rustig is/alleen is het juist alleen maar beter inderdaad lijkt me. dan heb je echt zo'n verlaten sfeertje.
Staat ook op de werelderfgoedlijst van UNESCO dus dit zal nog lang bewaart worden lijkt me.
wel mooie foto's trouwens!
Inderdaad, ziet er hetzelfde uit. Ik heb alleen in photoshop met lens correction het een en ander verandert en daarna croppen.
Volgens mij was het bewolkt tijdens jouw tripje. Ik had vole zon en dan is het licht gewoon veel te hard.
Groeten,
Jons
foto 2, zonde van de schaduw rechts bovenin, en ik zou het hek weg sjoppen onderin de foto
foto 3, oogt lekker
foto 4, mij te druk
foto 5,lekker plaatje, ik zou alleen het donkere zwarte erachter weg sjoppen
foto 6, lekkere plaat
foto 7, ik zou achtergrond wat onscherper maken in fotosjop
foto 8,lekker plaatje.
zie het niet als een negatieve reactie maar puur als tips !
over algemeen ziet het er dus lekker uit
foto 2, zonde van de schaduw rechts bovenin, en ik zou het hek weg sjoppen onderin de foto
foto 3, oogt lekker
foto 4, mij te druk
foto 5,lekker plaatje, ik zou alleen het donkere zwarte erachter weg sjoppen
foto 6, lekkere plaat
foto 7, ik zou achtergrond wat onscherper maken in fotosjop
foto 8,lekker plaatje.
zie het niet als een negatieve reactie maar puur als tips !
over algemeen ziet het er dus lekker uit
Hee Erwin,
Bedankt voor je tips! ik zal ze zeker meenemen voor de volgende keer.
Over foto 1 wil ik alleen nog even vermelden dat ik hem expres donkerder heb gelaten omdat dat meer de realiteit benadert.
Groeten,
Jons