Hoe kom je daar bij ?
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
IS er dan ook werkelijk een onweerkans? of is dit weer zon lullig warninkje waar in totaal 20 waarnemingen vandaan komen | Gewijzigd: 3 mei 2010, 01:57 uur, door GraphicNizor
Festival Weerman --> www.weerbewaking.nl
Bedrijfsfotografie -->> www.pxpro.nl
Hmm.. njaa..
Dan vraag ik me af waarom 3 Mei in de headline(of hoe je dat ook noemt) staat ? haha..
(edit: Of was dat voor vanacht..? toen ik natuurlijk weer sliep ? ) | Gewijzigd: 3 mei 2010, 07:48 uur, door AddictedStar
Dan vraag ik me af waarom 3 Mei in de headline(of hoe je dat ook noemt) staat ? haha..
(edit: Of was dat voor vanacht..? toen ik natuurlijk weer sliep ? )
Dat moet je niet aan mij vragen want ik heb dat niet verandert. Heel misschien kans op een klapje onweer vanmiddag in het oosten maar die kans acht ik zeer klein
Jaa, ik weet ook niet wie het veranderd heeft natuurlijk..
En toen zag ik jouw antwoord, vandaar dat ik het maar aan jou vroeg !
Toch bedankt voor je antwoord.. !
KNMI Guidance:
Patronen in zowel de EC18 als Hir00 Uitvoer zijn redelijk conform de werkelijkheid. Bij de occlusie regen als gevolg van opglijding. INDECS geeft voor de periode 1521 maandag voor het zuidoosten nog kans 30-70% kans op onweer. Uit de progtemps is het absoluut niet te halen, zelfs geen bui. | Gewijzigd: 3 mei 2010, 09:16 uur, door talkyr86
KNMI Guidance:
Patronen in zowel de EC18 als Hir00 Uitvoer zijn redelijk conform de werkelijkheid. Bij de occlusie regen als gevolg van opglijding. INDECS geeft voor de periode 1521 maandag voor het zuidoosten nog kans 30-70% kans op onweer. Uit de progtemps is het absoluut niet te halen, zelfs geen bui.
Ojaa, nu zie ik pas dat jij gister ook hebt gepost.. (Woepsie)!
Sorry, het was vanmorgen erg vroeg voor mij! dus was maar even snel snel aant het lezen
Maar bedankt voor de info!
Ik verwacht er ook niet veel van, maar CAPE hoeft ook niets voor te stellen op de runs, als er een occlusiefront overtrekt kan dan dat de triggering voor onweer zijn