Hoe dan ook; wellicht vannacht nog iets in petto voor Ede?
Deal! Maar voor dit keer is het te laat vrees ik... | Gewijzigd: 30 april 2010, 00:15 uur, door Rutte31
[lol modus on]'geachte meneer donderwolk, zou uw zo vriendelijk willen zijn om even de afslag richting tilburg te nemen, en deze keer niet mijn huisje voorbij te vliegen zoals u een paar uur geleden wel deed`[lol modus off]
Erg leuk wat eraan zit te komen, nu maar hopen dat de power er niet wéér voor het midden van het land uit gaat, dan hebben er veel meer mensen 'plezier' van.
In ieder geval is de spanning weer terug. Niet alleen in de wolken, maar ook op/achter de computer
donderslagen wel al hoorbaar denk dat we toch iets krijgen, ontwikkeld zich in het een snel tempo
hmm heb het toch mis
vele weerlichten te zien in het westen | Gewijzigd: 30 april 2010, 01:30 uur, door Alain.d
Huh? Jij zit toch ook "Oppe Boesj" nu? Ik zie veel weerlicht richting Echt en die kanten, maar niks wat ons nog zou kunnen bereiken...Heb ook nog geen donder gehoord, alleen dat de wind iets aantrekt nu....
Edit: toch wel iets te horen in de verte nu het raam open staat, maar onbereikbaar voor ons... | Gewijzigd: 30 april 2010, 01:35 uur, door Rutte31
zo zet het wel uit idd zag net richting sittard (dsm)
constant weerlichten uit een heel beperkt gebied komen
zeer kleine onweerskern maar toch goed actief helaas zelf maar 3 donders meegekregen