ze lieten beelden zien van de hele storm en legden daarbij ook feitjes uit van die storm....zo van 'dat groene gedeelte hier boven ons is het deel waar hagel uit valt'.
ik vond de beelden ook gewoon mooier eigenlijk. hoe ze daar op die heuvel stonden, midden tussen de felle bliksems...
bij stormchasers mis ik soms de overzichtsbeelden, ze focussen heel erg op de tornado zelf en waar hij zal verschijnen. ik had de indruk dat er bij tornadoroad meer genoten wordt van alle extreme weerstypes zoals heftige bliksems, joekels van hagelstenen, enz.
Maar inderdaad, voor de echte chasers onder ons is het waarschijnlijk allemaal erg onprofessioneel want deze lui waren een stuk minder goed uitgerust dan die gasten van stormchasers he. het leek inderdaad echt op gewoon fijne hobby-en.
De dag dat ik auto's voorbij zie rijden met grote visnetten op het dak geschroefd tegen de grote hagelstenen, ga ik erin geloven
Verder vond ik er niet zoveel aan, misschien dat het nog moet komen maar ik betrapte mezelf erop dat ik meermalen de neiging had om door te spoelen | Gewijzigd: 12 mei 2010, 08:11 uur, door iwantje