Hij zorgde voor de humor in de serie... de enige die arrogant was (en goed in z'n vak) dat was Reed Timmer... met zn dominating en andere arrogante uitspraken.
Helemaal mee eens!
Maar ook deze serie ga ik volgen, al moet ik een wekker zetten.
Byee!
Hij zorgde voor de humor in de serie... de enige die arrogant was (en goed in z'n vak) dat was Reed Timmer... met zn dominating en andere arrogante uitspraken.
Sean Casey een held ????? Negatieve arrogante Kwal ...maar goed , da's persoonlijk
met storm chasers maakt het niets uit of er een voorraam uitgaat, oid. hier waren ze er juist bang voor.
ook leuk dat ze de TIV tegenkwamen! en dat die auto geschept(rondgedraaid) werd door een tornado.
hopelijk komt er een 2010season stormchasers!
Waarom dit programma vooral beelden laat zien van chasers die midden in zware neerslag rijden... ik weet het niet.
Vreselijk ook hoe shots aan elkaar geplakt zijn, je ziet gewoon dat opeenvolgende shots van heel andere buien zijn of totaal niet laten zien waar over gepraat word. Dat is bij Stormchasers ook wel zo, maar lang niet zo erg als hier.
Van die ene Papperazzi gast krijg ik helemaal jeuk, wat een onzin komt daaruit. Reed Timmer is ook een behoorlijke brulaap, maar die weet tenminste nog waar hij over praat. Bij die vent heb ik het idee dat hij vooral zichzelf wil overtuigen dat hij er verstand van heeft en indruk wil maken op die andere jongen die voor het eerst mee is.
Maar ja, beelden van tornado's... ik zal wel blijven kijken
Daniel
Ook leuk dat ze de TIV tegenkwamen maar raar dat Sean's gezicht was geblurred, of zou hij ertegen zijn geweest? Verder wel leuk dat die ene kerel met zijn dochter chased en die andere man weer met zijn verloofde. Toch net weer even anders vergeleken met stormchasers waar het voornamelijk een mannen-aangelegenheid is.
Die ene kerel met dat petje was wel een druk mannetje, die een hoop had te melden, maar waar verder weinig uitkwam. Anyway; leuk om wel weer even te volgen maar of ik de hele serie ga kijken, zal de toekomst uitwijzen.
Maar idd leuk dat die kerel met zn vrouw chased en die andere met z'n dochter, maar dat gezever van "tornado's zijn gestuurd door de duivel want dat staat in de bijbel" hoeft voor mij dan ook weer niet. Als ze van de duivel komen ga je er toch niet achteraan?
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
En inderdaad: de vertalingen zijn belachelijk. Daar erger ik me wel vaker aan, maar ook hier weer: there's a storm on our left! - Links van ons is een buienwolk! Volgens mij was storm ook gewoon een Nederlands woord... :S | Gewijzigd: 6 mei 2010, 15:29 uur, door Chrisstorm
naar mijn mening mag Storm Chasers weer komen!
Het Engelse 'storm' is niet helemaal hetzelfde als onze storm. Denk maar aan thunderstorm, dat is dan weer geen onweer- of bliksemstorm. Dus op zich wel goed dat ze het niet als 'storm' hadden gelaten. Maar buienwolk is dan ook niet helemaal een goede vertaling. Wat wel?! Uhm... "Jeetje wat een slecht weer aan de linkerkant dude!"
Verder dat gedoe met de duivel was volgens mij niet helemaal serieus. Als dat wel zo was hoeft het van mij niet zo.
In Nederland slaat 'storm' echt alleen op harde wind een onweersbui is een onweersbui.
In Duitsland.. daar is een Böe (beue) juist weer een windstoot en Unwetter kan elke vorm van slecht weer zijn.
Het huiswerk voor morgen... oh eh, laat maar
Daniel