maar goed duurt nog n paar daagjes, verwachtingen zullen wel weer veranderen
middelburg ? dat is toch nabij de belgische grens niet ? of zijn er meerder dorpen die zo heten ?
sorry voor de vraag maar ik ben een belg
Onweersdagen: 0
sorry voor de vraag maar ik ben een belg
haha ja niet die middelburg, da is een klein dorpke.
Middelburg nabij vlissingen word er bedoeld.
Middelburg nabij vlissingen word er bedoeld.
Maar ook dat is relatief dicht bij Belgie he
Maar ik hoop in ieder geval dat het niet te vroeg komt, ik land om 14.05 in Eindhoven vanuit Rome die dag
Haha, dat ken ik Stephan! Ook ik mag die dag weer op komen draven om 8 uurtjes te ploeteren . Dan maar met regen en 12 graden, wel erg zonde van alle festiviteiten als dit daadwerkelijk gaat uitkomen. Ach, we gaan het zien, het is nog een week weg . | Gewijzigd: 22 april 2010, 20:12 uur, door marsel
Wat een verschil met gisteren toen de kaarten een waardeloze Koninginnedag lieten zien met temperaturen van 12 graden en neerslag. Kijkend naar de kaarten van nu (run 00u) dan is alles weer omgedraaid en gaan we een mooie zonnige dag tegemoet met temperaturen rond de 15 graden in de kustgebieden tot zo'n 23 graden in het uiterste zuidoosten van het land. Misschien wordt de 25 graden nog wel gehaald daar en dat zou betekenen dat het een zomerse dag wordt. Wat betreft neerslag kan ik kort over zijn momenteel. De kans op neerslag is 0 en dus ook geen onweer. Maar goed er zijn nog 180 uur te gaan voor het daadwerkelijk zo is en er kan van alles veranderen.
ik wil alle dagen onweer behalven op Qnight en Qday! dan ben ik niet meer in staat om foto's te maken. ook aangezien ik op Qday tot 0:00 moet draaien (openair stage)
Fijne dagen allen! enjoy the weather! | Gewijzigd: 23 april 2010, 09:48 uur, door Fanatic (Arnhem)