en dan kom je op een moment dat je het niet kan fotograferen omdat het te donker word, maar dan toch nog die prachtige roode gloed tot op het allerlaatste moment
heb ook een stukje op film staan, maar das een paar seconden, morgen miss een mooie herhaling, maar dan ben ik dus naar Peter Pan Speedrock dus moet Lin het maar even waarnemen, want die kwam ik ook tegen, leuke discussie gehad over welke sluitertijden en een hoop afgelachen.
al met al, hier zijn wat resultaten
LET WEL! deze fotos zijn genomen met een lens die binnenkort zn begrafenis kan gaan betalen...
niet alle fotos zijn helemaal helder, desalniettemin erg mooi | Gewijzigd: 15 april 2010, 22:57 uur, door GraphicNizor
Festival Weerman --> www.weerbewaking.nl
Bedrijfsfotografie -->> www.pxpro.nl
leuk om je hier ook weer tegen te komen T was gisteravond gezellig en we hebben idd heel wat afgelachen. Ondanks dat je lens bijna op is, vind ik het toch nog mooie foto's. En natuurlijk ga ik vanavond op de herhaling
Met name foto 2, 6 en 7 vind ik echt super!
veel plezier bij peter pan! goeds over gehoord dennis drook bij? ik zet motorhead nogmaar ns op met n biertje hopend op een fikse bui
dikke dennis ..was dat nou shavers of peter pan?? nojah shavers is mooi just like thunder does
ik wil onweer FTW!! beetje huppen over straat en buren vragen waar het om gaat
dan zeg ik dat het onweer komt en dans wat over stoep en gras volgas
en achteraf vraagt men zich af hoe wist hij dat nou? ach ojah onweer online.nl das een apart ras | Gewijzigd: 16 april 2010, 20:08 uur, door corro
veel plezier bij peter pan! goeds over gehoord dennis drook bij? ik zet motorhead nogmaar ns op met n biertje hopend op een fikse bui
dikke dennis ..was dat nou shavers of peter pan?? nojah shavers is mooi just like thunder does
ik wil onweer FTW!! beetje huppen over straat en buren vragen waar het om gaat
dan zeg ik dat het onweer komt en dans wat over stoep en gras volgas
en achteraf vraagt men zich af hoe wist hij dat nou? ach ojah onweer online.nl das een apart ras
@Lynn: ben je nog geweest en waren het nog mooie fotos geworden? of viel het zwaar tegen?
en we moeten vaker zo lachen. en bedankt voor je zeer bruikbare tips
@Corro: ja dikke dennis was ook bij peter pan speedrock, maar stond weer stijf van de coke en drank, zat alleen maar wat op t trapje wat te zuipen, alleen de laatste act heeft hij zn microfoon in zn kont gedrukt en wat lopen schreeuwen ( wat op zich wel erg \\m// was ) maar om eerlijk te zijn was de allereerste band ook erg goed...
@de rest: bedankt voor deze mooie replies ben er blij mee | Gewijzigd: 19 april 2010, 19:40 uur, door GraphicNizor
Festival Weerman --> www.weerbewaking.nl
Bedrijfsfotografie -->> www.pxpro.nl
en we moeten vaker zo lachen. en bedankt voor je zeer bruikbare tips
Ja ik ben nog wel geweest en stond er dit keer in mn uppie, helemaal niemand te bekennen. De zonsondergang viel wat tegen en vond die van de 15e mooier qua kleuren. Foto's volgen nog
En zoveel bruikbare tips heb ik toch niet gegeven