daarom kie s ik ook voor Twente
idd is Ajax the Favorit Club
en PSV staat in de top 2!!!! | Gewijzigd: 13 april 2010, 19:54 uur, door gerard van den brink
''Er is aan de zijkant en aan de achterkant lichte schade aan de bus. Sommige spelers die vlak bij de getroffen ramen zaten, zijn wel even geschrokken. Er vielen geen gewonden bij het incident," aldus een woordvoerder van de club.
Het incident vond plaats op de ringweg van Alkmaar. ''Ook over de daders is nog niets bekend.'' Volgens ooggetuigen hadden de stenengooiers bivakmutsen op.
Twente speelt vanavond om 20:00 uur tegen AZ. Bij winst kunnen de Tukkers zondag tegen Feyenoord kampioen van Nederland worden. (RED/CBR)
(AD)
TOEVALLIG ZEG!!!!!!! | Gewijzigd: 13 april 2010, 20:33 uur, door gerard van den brink
denk dat het nog leuk gaat worden de laatste wedstrijden...
Vitesse - NAC Breda..... 3 - 1
Vitesse doet het goed thuis...
Heracles Almelo - RKC Waalwijk..... 2 - 1
ik denk dat het over en uit is voor RKC in de eredivisie na vanavond...
heb een voetbalfreak hier in huis en moet eerlijk bekennen dat ik het heeeeeel erg vind om mee te kijken... niet echt dus hahaha maw vind het zelf ook erg leuk om te volgen... uiteraard Grunn fan
gatver zie na het posten van mn bericht het bericht gerard1995 staan... waarom moet dat nou weer zo... | Gewijzigd: 13 april 2010, 20:07 uur, door anirnith
bedoel je het nieuwsbericht?? | Gewijzigd: 13 april 2010, 20:33 uur, door gerard van den brink
Het verziekt alles en iedereen die een voetbal-hart heeft ..
Een beetje provoceren in het stadion is prima, vind het zelf soms zelfs wel grappig, maar dat echte harde geweld waar doden bij vallen is verschrikkelijk ..
maar wat deed ik dan fout??
ik keek in de regeltopic maar werd niet veel wijzer
Ligt niet aan jou maar ik heb het tegen iedereen die wat schrijft in dit topic.
De regels die ik van toepassing vind in dit topic zijn:
Felle en heftige discussies zijn toegestaan, zo lang je een ieder in zijn/haar waarde laat. Probeer je te gedragen zoals je doet wanneer je iemand in het echt ontmoet.
Racistische en/of discriminerende opmerkingen zijn verboden. Aanzet tot haat en opruiende taal worden niet getolereerd.
Wees respectvol naar elkaar. Beledigingen of discriminatie van welke aard dan ook, zijn niet toegestaan. Respecteer andere bezoekers. Bezoekers van alle leeftijden en niveaus lezen het forum en praten mee in de chat.
Ja precies. Ik heb op zich niks tegen voetbal, maar al dat gedoe met hooligans enzo eromheen heb ik zo'n hekel aan. Het vervelende is ook dat het een klein groepje is die het verpest voor de rest.
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Inderdaad, had de wedstrijd kunnen kantelen en Vink is een scheids die op Europees niveau fluit? Dit vond ik een "aanfluiting"... en dan sturen ze Luinge de laan uit? Raar..