Jan van harte!! Mooi om van een uit de hand gelopen hobby je beroep te mogen maken
Tevens is deze uitnodiging een compliment voor de gehele crew en alle vaste posters op O-O,er wordt op een serieuze manier naar de site gekeken want er wordt gewoon kwalitatief goede info gegeven en (meestal toch ) op een positieve manier over het weer gediscussieerd.
zeggen dat je baas mooie schoenen heeft, mooie vrouw, leuke kids enz.
en afentoe een lekkere appelflap of taart ofzo voor hem meenemen (alleen niet laten zien aan je andere collega's scoor je weinig punten mee)
je kan trouwens ook online taarten bestellen kan je tekst in laten zetten bv. voor mn favoriete chef ofzo.
nja plzr daaro.
Er is toch niets mooier als je van je hobby je werk kan maken!!!
Succes!!
Dank je. Het klopt kan niet mooier maar ik heb ook altijd geroepen dat als ik er voor betaald krijg dat de fun er bij mij zo zou af zijn. Maar goed alles blijft hetzelfde alleen ik ga er geld mee verdienen. O ja het eerste bericht staat al van mij bij de lange termijn verwachting
Jan, absoluut waar wat je hier nu zegt. Ook ik heb het (zoals velen al wisten) van hobbyist naar professional geschopt. Als je eenmaal echt in het weer werkt merk je dat de 'lol' er toch vrij snel vanaf is en het 'gewoon werk' wordt. Het plezier dat ik als weeramateur aan het weer beleefde is niet te vergelijken met de beleving van het weer en het werk in de weerkamer. Zeker als de factor tijdsdruk erbij komt kijken. Op dat soort momenten zijn juist die paar buien met onweer een doorn in het oog, dan is juist dat MCS een groot probleem en geen genot om naar te kijken zoals ik dat doe vanuit het oogpunt van een weeramateur. Toch heb ik het erg naar mijn zin hoor, daar niet van, maar de beleving is absoluut anders wanneer je voor de zaken betaald krijgt en je je producten onder forse tijdsdruk af moet hebben. | Gewijzigd: 14 april 2010, 10:01 uur, door marsel