----------------------------------------------------------------------------------
Dit toernooi gaat helaas niet door, zie mijn post verderop in het topic.
----------------------------------------------------------------------------------
Onweer-Online Karttoernooi 2010 Inschrijftopic
Beste leden,
Zondag 16 mei zal de het eerste Onweer-Online karttoernooi plaatsvinden in de Kartfabrique te Utrecht. Wij zullen hier een heuse "Grand final race" rijden. Dat houdt het volgende in:
Grand Final Race
- Ontvangst van de gasten in Grandcafé HetKetelhuis
- Instructie door de Race Coach, het gezelschap wordt getransformeerd tot èchte coureurs met racejasjes en helmen
- Balaclava (helmmuts)
- De GrandFinal Race, deze race bestaat uit;
- Warming up van 6 minuten per persoon
- Qualification van 12 minuten per persoon
- Grand Final van 10 rondes voor maximaal 20 personen
- Huldiging op het podium, de winnaar krijgt een beker overhandigd en de nummers 2 en 3 ontvangen een medaille
Waar?
Zoals gezegd zal dit toernooi plaatsvinden in de Kartfabrique in Utrecht. Deze kartbaan ligt op industriegebied Lage Weide en ligt op op 10 minuten loopafstand van station Maarssen. Voor meer informatie over deze kartbaan zie: http://www.kartfabrique.nl/.
Wanneer?
Zondag 16 mei om 14:00 beginnen we naar verwachting met de eerste heat. Er word van de deelnemers verwacht dat ze een half uur van tevoren aanwezig zijn. Het preciese programma volgt nog.
Kosten
De kosten voor deelname aan dit toernooi zijn 46,- per persoon.
Dit bedrag dient uiterlijk op donderdag 6 mei overgemaakt te worden op rekening:
-39.38.51.133 tnv WIQ
(rekening nummer van Onweer-Online)
-Onder vermelding van: Karttoernooi, je echte naam en je forumnaam
Inschrijven
Lijkt het jou tof om te racen tegen andere forumleden? Meld je dan nu aan in dit topic! Dit toernooi gaat door bij minimaal 10 personen, er is plaats voor maximaal 20 personen. De inschrijvingen sluiten op woensdag 5 mei. Op die datum moet ook iedereen die zich 'onder voorbehoud' hebben ingeschreven, definitief hun keuze hebben gemaakt.
Je inschrijving is pas compleet als je betaling is voldaan! Eenmaal volledig ingeschreven, is annuleren niet meer mogelijk.
Wellicht ten overvloede: dit is geen officiële Onweer-Online meeting, maar wordt door mij persoonlijk georganiseerd.
Ik hoop jullie 16 mei te zien!
Groeten,
Narmolanya
Deelnemers
*1. = Betaling ontvangen, inschrijving compleet
*1. = betaling nog niet ontvangen. inschrijving nog niet definitief
OVB = Onder voorbehoud
*1. Narmolanya
*2. Basch
*3. Bronk (OVB)
*4. GekkeLeo (OVB)
*5.
*6.
*7.
*8.
*9.
*10.
| Gewijzigd: 20 april 2010, 13:01 uur, door Narmolanya
Hierbij mijn welgemeende excuses naar de leden die zich wel hadden ingeschreven, we kunnen eventueel afspreken om een paar losse heats te rijden. Ik hoor graag of daar nog wel intresse voor is. Een losse heat duurt 12 minuten en kost 15 euro
Wat jammer dat het na al jouw moeite toch niet doorgaat. Aan je organisatie zal het niet liggen; zag er top uit allemaal!