ik heb het toch maar geprobeerd en dit zijn een paar van de resultaten van vandaag. heb om en bij de 300 foto's gemaakt op zo een 2 uurtjes tijd
graag had ik wederom jullie mening gehoord over deze 2de shoot
let wel ik heb de foto's verkleind en ze zijn toch aanzienlijk verminderd van kwaliteit. er zit een soort van ruis op
de laatse 2 zijn toch een paar van mijn favorieten van de dag
Onweersdagen: 0
Wat een verschil met je vorige serie, dit is verbazingwekkend!
Voor mij is nr 4 favoriet, om dat je nichtje je aankijkt, en de laatste twee zijn ook heel goed.
Klasse!
En al die dingen waar je op moet letten.... went wel .
Groet Henk.
Wat een verschil met je vorige serie, dit is verbazingwekkend!
Voor mij is nr 4 favoriet, om dat je nichtje je aankijkt, en de laatste twee zijn ook heel goed.
Klasse!
En al die dingen waar je op moet letten.... went wel .
Groet Henk.
dank je voor het mooie compliment !
maar een snelle leerling zou ik mezelf nu ook weer niet noemen
het verschil was deze keer dat ze meer stil zat. is heel moeilijk als ze de hele tijd rondhuppelt om
mooie foto's te nemen waar ze dichtbij op staat
Zoals hierboven al vermeld wordt. Hij gaat goed hoor.
Tja het is idd erg moeilijk al die regels toe te passen, maar denk er aan "regels zijn er om ook af en toe gebroken te worden".
De sleutel tot succes is om je eigen merk aan de foto's te geven.
Ga dus niet anderen na doen maar probeer zelf je ding te doen (natuurlijk wel technisch een goede foto).
veel succes verder!
PS: even een laaste tip: laaste 2 foto's is iets te krap gekaderd aan de rechterkant. Probeer meer ruimte te geven in de kijkrichting. Ze kijkt nu namelijk tegen de rand van de foto aan!
Foto 4 & 5 vind ik trouwens erg fraai!!!!!
op het croppen na dan.
Maar de rest mag er natuurlijk ook wezen
Verder vind ik inderdaad hetzelfde als Piet..
Ze kijkt 'letterlijk' tegen de rand van de foto...
Al met al, mooi werk hoor!!
Maar de rest mag er natuurlijk ook wezen
Verder vind ik inderdaad hetzelfde als Piet..
Ze kijkt 'letterlijk' tegen de rand van de foto...
Al met al, mooi werk hoor!!
bedankt voor al jullie reacties
de laatste 2 foto's zijn waren ook de laatste 2 die ik heb genomen gisteren. moest nog een paar foto's van haar haar maken voor de kapster. zodat ze van de foto's kan afkijken voor de grote dag zelf. die zijn eigenlijk heel snel genomen net voor ze haar jurk terug uitdeed. dus eigenlijk een beetje puur geluk zeg maar
dus dat is de reden waarom er niet veel ruimte op de foto is
ik moet zeggen dat ik zelf wel het verschil zie tussen mijn eerste en tweede reeks, en dat ik ook heel erg tevreden ben van mezelf