Door Jan zijn berichten op Twitter ben ik hier eens komen kijken en mij aangemeld. Ben niet zo goed in een voorstelronde maar ik ga een poging wagen Ik ben Wayne, kom uit Maastricht en ben 25 jaar. Ben eigenlijk al van me 7de af bezig met het weer. maar sinds 3 jaar echt actief op websites bezig. Als eerste kwam ik terecht op www.meteomaastricht.nl . Daar leerde ik wat mensen kennen die ook op onweer chasen. Ik ben 1 keer meegegaan en was meteen goed raak wat ik meemaakte. Met de groep gaan we nog altijd op pad. Naderhand heb ik de site weerwoord.be ontdekt waar ik ook dingen bij leerde, zoals kaarten, pluimen enz bekijken. Daar heb ik als naam Wayne (Maastricht). Ik heb daar ook een MSN group gestart waar ook mensen via msn in 1 venster met elkaar kunnen praten. Wat best tot een succes is geworden. Waar onderandere 70 leden die zich hebben aangemeld. De sfeer is soms erg wisselend. Van echt een gezellige sfeer tot soms ruzies. Maar ja overal vind je wel wat.
Ik hoop dat ik nog steeds bij kan leren. Alleen even wennen aan het forum van deze site, aangezien Weerwoord makkelijk is opgezet. Ik ga me binnenkort een professioneel weerstation aanschaffen, heb nu een weltech van de ALDI (whaha) maar ben nu toe om wat te gaan uitbreiden. Dus mensen met tips die zijn welkom (iedereen trouwens hoor;))!
Ten 2de: Interessant dat je al sinds je 7e met het weer bezig bent..
toen keek ik er nog niet naar om! (toen was buiten 'spelen' belangrijk )
Ik denk dat je hier de goeie site voor je hebt, het heet niet voor niets.. Onweer-Online
Have fun hiero !
ja ook interessant dat er vrouwen/meiden zijn die het weer interessant vinden. kom je niet vaak tegen
Citaat van Wendy, donderdag 8 april 2010, 9:23 uur Ten 1ste: Welkom op het forum!
Ten 2de: Interessant dat je al sinds je 7e met het weer bezig bent..
toen keek ik er nog niet naar om! (toen was buiten 'spelen' belangrijk )
Ik denk dat je hier de goeie site voor je hebt, het heet niet voor niets.. Onweer-Online
Have fun hiero !