Aan de Amerikaanse oostkust is het deze dagen al volop zomer. Vandaag bereikte de temperatuur in New York 32 graden Celsius. Nooit eerder was het zo warm op 7 april in de 'Big Apple'. Ook in de hoofdstad Washington was het puffen geblazen, met een temperatuur van 28 graden. Zelfs in Boston, dat door zijn meer noordelijke ligging lange winters kent, was het al warmer dan 30 graden, een record. De parken en de stranden liepen van 's ochtends vroeg al vol. Dankzij de lage luchtvochtigheid is de warmte goed te verdragen, merkte de weerkundige dienst op. Het zomeroffensief zou echter van korte duur zijn. Voor vrijdag worden alweer normale temperaturen voorspeld, rond de 15 graden Celsius.
Bron Hln | Gewijzigd: 1 juni 2017, 14:14 uur, door Joyce.s
nee @smoke_soldier je hebt helemaal gelijk
en idd @Enjoi verhuizen die kant op is helemaal zo slecht nog niet
alleen missen we dan hier het onweersspektakel duss... ik blijf toch maar hier
Voor het zelfde geld sneeuwt het daar over 2 weken terwijl wij hier volop in de zon zitten met 's avonds lekkere onweersbuien. Vooral in deze tijd van het jaar weet je 't maar nooit.
ik zou niet durven mokken, we hebben prachtig weer hier meestal, we hebben van alles, regen, sneeuw, zon, storm.. Het is mooi om hier te wonen, het enige wat ontbreekt zijn de tornados, dat is toch wel iets wat ik zeker nog een keer wil meemaken
Helemaal met je eens, en och, een tornado zullen we hier komende seizoenen zeker nog wel ergens meemaken, en deze mag wat mij betreft uiterst spectaculair zijn, zolang we maar geen slachtoffers krijgen...
Voor de rest is alles wat extreem is welkom.
Voor de rest is alles wat extreem is welkom.
ja ik heb al vaker gehoord en wat beelden gezien dat we hier ook van die kleintjes krijgen in nl. Is dat elk jaar zo of wat?! daar zou ik zeker wel een heel stuk voor willen rijden...
Hier in Nederland is op dat gebied best heel wat mogelijk, vooral als het goed heet is, en dan met name in 't oosten en zuiden.
En om maar even on topic te blijven: laat het daar in New York maar heerlijk zomer zijn, als het daar afgelopen is met dat mooie weer nemen wij het hier gewoon over! ( althans, dat hoop ik dan maar )