Hieronder het resultaat:
Vindt het heel mooi op een donkere raamband staan, dus waarschijnlijk ga ik binnenkort ook ff de achterruit en de achterste zijraampjes blinderen.
mag geloof ik 30% geblindeerd zijn , anders word Oom Agent pissed.....
(vraag voor de zekerheid ff na, eraf halen zou zonde zijn);)
ps, staat goed!
groet,
SC | Gewijzigd: 7 april 2010, 19:05 uur, door thijmco
ps, staat goed!
groet,
SC
Dat is toch voor de hele ruit, anders zeuren ze wel zeg.
ja dat is voor de gehele ruit , het moet geloof ik minimaal 30% licht Doorlaten
niet dat de ruit maar voor 30% beplakt mag zijn
dit geldt iig voor de achterruit (ivm gordel controle als ze achter je rijden )
voor de zijruiten (achter) is mij niet bekend ..... zijruiten (voor) , mag je niet beplakken .... tenzij dit gebeurd is af fabriek!
ps, staat goed!
groet,
SC
Achterruit en ACHTERSTE zijramen mag je zo donker maken als je wilt, heb al keer gehad niets aan de hand, zolang je 2 zijspiegels hebt.
En voorste zijramen heb je wel regels voor maar zo zo 1,2,3 ff niet weten
;)
Bedankt, en de rest ook bedankt voor de leuke reactie's.
Misschien dat we elkaar nog tegenkomen tijdens het chasen, valt altijd op natuurlijk zo'n sticker
Misschien dat we elkaar nog tegenkomen tijdens het chasen, valt altijd op natuurlijk zo'n sticker
You're welcome, haha
Als ik chase... dan is het met mijn broembroem-fietsje!
Wel super leuk zo'n sticker... maar dat moet dan echt puur toeval zijn, mocht je iemand tegen komen van o-o!
(Behalve als je afspreekt natuurlijk.. )
Team drempelvrees
license 2 tune
team underground
Die tunings clubjes met die achterlijke stickers.
Mooie sticker van o-o
Idd veel beter dit nu maar hopen dat er meer volgen met een sticker zodat we elkaar makkelijker herkennen als we aan het chasen zijn
Als ik chase... dan is het met mijn broembroem-fietsje!
Wel super leuk zo'n sticker... maar dat moet dan echt puur toeval zijn, mocht je iemand tegen komen van o-o!
(Behalve als je afspreekt natuurlijk.. )
Als je allemaal achter dezelfde bui aan zit wordt die kans groter lijkt mij
hmm nu we het toch hebben over de audio, ff of topic... Ik heb voor meer dan 1500 euro aan audio apparatuur in mijn auto liggen. Een sub van Infinity van 1000 watt en een versterker van 750 watt van jbl. Achter luidsprekers van Pionner, 450 watt per stuk en voor luidsprekers van 350 watt ps. Let wel, RMS! Sorry, nog een hobby van me... Voor diegene die wilt mee gaan chasen?!