maar ik ga er langzaam ook aan beginnen, maar doe wel heel rustig aan, want als je een kleine 15.000 fotos en meer maakt dan heb ik niet lang lol met mijn nieuwe camera
Hoe dan ook, het was een genot van jewelste voor mijn raam, want ik zag de ene naar de andere aambeeld die nog groter was dan zijn voorganger, dus meteen ook een uitdaging
interval op 10 seconden omdat de wind flink woei hier in zwolle
Maar om eerst te zien of het ook allemaal wel gelukt is heb ik nog een mooi plaatje voor jullie voor tot de tijd dat ik het resultaat heb gezien
Eerste en laatste foto zijn van de canon 550d, de middelste is van de olympus e520
veel kijkplezier
Festival Weerman --> www.weerbewaking.nl
Bedrijfsfotografie -->> www.pxpro.nl
ik ook wel eigenlijk, lol het is niet veel hoor voor een eerste keer. zijn ongeveer 1200 fotos gemaakt, goed voor ongeveer een klein minuutje met 3fotos per seconde omdat de wolken erg snel gingen en toch een te lange interval heb gepakt, maar het valt te bezien als het af is, spelenderwijs leert men
Dit is opgenomen met de Olympus E520 en gemaakt met Olympus Studio V2 en bewerkt met elements 8.0
Enjoy
Team G.O.T.
| Gewijzigd: 7 april 2010, 16:10 uur, door GraphicNizor
Dit is geen film maar fotos om precies te zijn +/- 3000 fotos, die worden achter elkaar geplaatst met 29 fotos PER seconde
en dan hou je ongeveer iets minder dan 1,5 minuut over
en dan hou je ongeveer iets minder dan 1,5 minuut over
haha oh sorry Dat is wel mega gaaf dan en ontzettend veel werk! Respect!