Qua fotografietechnische zaken kan ik er weinig over zeggen, dat laat ik aan anderen over, maar qua visueel cq het 'plaatje' zeg ik; top gedaan! Al had ik bij de laatste drie er voor gekozen om de foto te maken met de horizon lager... in verhouding is dat nu een te groot donker vlak.
Qua fotografietechnische zaken kan ik er weinig over zeggen, dat laat ik aan anderen over, maar qua visueel cq het 'plaatje' zeg ik; top gedaan! Al had ik bij de laatste drie er voor gekozen om de foto te maken met de horizon lager... in verhouding is dat nu een te groot donker vlak.
had idd minder strand voor gemogen. Maar ik had geen foto standaard bij me dus moest hem laten leunen op een prullenbak. Helaas daardoor meer strand. Maar goed, het heeft ook wel weer wat
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
[attachment=36031:post_477...86_thumb.jpg]
[attachment=36032:post_477...90_thumb.jpg]
ziet er idd een stuk beter uit. Maar ik laat fotos altijd liever op normale grote. En het is jammer dat kleur niet helemaal tot zijn recht komt, op mijn computer zijn de kleuren veel voller. Het zijn trouwens 3 fotos voor 1 plaatje, een overbelicht een onderbelicht en een normaal. Dan pak je alle kleuren en randen mee.