Heb je geen pot met goud gevonden? op mijn webcam kanaal staat ook een dubbele regenboog maar voor ik kon zoeken was ie alweer weg
Festival Weerman --> www.weerbewaking.nl
Bedrijfsfotografie -->> www.pxpro.nl
Niet doorvertellen hoor, maar de pot met goud werd goed bewaakt door een leprechaun. Ik had geen zin in een discussie met het kleine mannetje en ben maar naar huis gegaan. Hij zei nog wel iets over het winnen van de hoofdprijs in de staatsloterij...Weet hij meer dan ik ?
ja ach, kleine mannekes kunnen vervelend zijn, dan maar de staatsloterij, je wint vast 2 euro ofzo net net als ik vorige trekkerij
hahahaha
Festival Weerman --> www.weerbewaking.nl
Bedrijfsfotografie -->> www.pxpro.nl
ja ach, kleine mannekes kunnen vervelend zijn, dan maar de staatsloterij, je wint vast 2 euro ofzo net net als ik vorige trekkerij
hahahaha
En toch blijven we maar meedoen met een loterij... We weten dat de kans erg klein is, maar toch....
Mooi ook het verloop van die regenboog, links en rechts heel scherp en in het midden wat lichter.
Heb je de tweede met een groothoeklens gemaakt, of zijn dit twee "gestitchte" fotos?
Klopt, in photoshop 2 afbeeldingen samengevoegd. Toen ik gisteravond snel de deur uitging om de foto's te maken wist ik niet dat er een volledige regenboog te zien zou zijn. En ik kon niet verder naar achteren om de gehele boog erop te krijgen en dus maar zo opgelost....