Het heeft lang geduurd maar uiteindelijk is het er toch van gekomen, onweer-online zit nu ook op facebook. Momenteel is het nog wel leeg maar er wordt hard aan gewerkt om dat op te vullen. Aangezien ik niet al de mogelijkheden weet van facebook en wat er allemaal op kan, zou ik graag van de leden willen weten wat er mogelijk is en wat er allemaal op kan. Je kan fan worden van onweer-online facebook op de onderstaande link. Wij hopen dat het net zo'n succes zal gaan worden als de hyves pagina.
Klik hier op om fan te worden van de onweer-online facebook
Met vriendelijke groet,
De crew
Het heeft lang geduurd maar uiteindelijk is het er toch van gekomen, onweer-online zit nu ook op facebook. Momenteel is het nog wel leeg maar er wordt hard aan gewerkt om dat op te vullen. Aangezien ik niet al de mogelijkheden weet van facebook en wat er allemaal op kan, zou ik graag van de leden willen weten wat er mogelijk is en wat er allemaal op kan. Je kan fan worden van onweer-online facebook op de onderstaande link. Wij hopen dat het net zo'n succes zal gaan worden als de hyves pagina.
Klik hier op om fan te worden van de onweer-online facebook
Met vriendelijke groet,
De crew
Ik wist nog niet eens dat er een Hyvespagina van O-O was.. heb me even aangemeld als lid
Helaas kan ik je niet verder helpen met facebook, ben niet zo van het facebook en van de twitter..
doe mij maar hyves haha..
Heel veel suc6 Jan met facebook!
Ik weet niet wat je bedoelt maar als ik op de link tik krijg ik gewoon het nieuwsoverzicht
edit: ik hoop dat het de juiste O-O is op facebook, heb een vriendschapsverzoek gestuurd. | Gewijzigd: 2 april 2010, 22:00 uur, door Katrien Michiels
edit: ik hoop dat het de juiste O-O is op facebook, heb een vriendschapsverzoek gestuurd.
bij mij precies hetzelfde. krijg ik inderdaad ook het nieuwsoverzicht.. en heb dan maar precies diezelfde onweer-online toegevoegd lol ! we zien wel
Onweersdagen: 0
Dat ben ik dus je hoeft je geen zorgen te maken. Wat betreft de link hier snap ik niets van want ik kom gewoon op o-o facebook. Dit is mijn officiele facebook: http://www.facebook.com/home.php?#!/pr...p?id=1575016876
Da's al iets anders Maar er zit een onweer-online onweeronline ook op facebook waar ik een vriendschapsverzoek naar gestuurd heb. ???