Ik ben al jaren gek op extreem weer. Maar sinds 17 juli 2004, toen hier een windhoos door breda kwam zetten met de rolwolk daarvoor ben ik nog gekker geworden.
Als ik een flits zie gaat me raam al open en licht uit zodat ik kan genieten van het schouwspel.
Hou ook dagelijks de radar in de gaten op internet.
Alleen de enigste keer dat ik niet op de radar had gekeken voordat ik naar bed ging was 25mei, ik sliep toen bij me vriendin(nu ex) in hoogerheide(gemeente woensdrecht) En heb het geweten dat ik niet naar de radar heb gekeken.
Rond 3uur 's nachts wakker gemaakt door de grote hagelstenen tegen het enkele raam op de slaapkamer( dus geen dubbelglas) ik als een gek uit me bed omdat ik dus dacht dat het raam eruit zou keilen.
Hagelstenen die nacht van 5 cm en het bleef maar flitsen, klappen en zeer zware windstoten.
Toen ben ik echt helemaal gek geworden op extreem weer, en merk ook dat het steeds vaker gebeurt in nederland.
Net zoals gisteren avond 30-03-10 met de rolwolk over breda.
1 van mijn dromen is ooit nog een keer een tornadochase meemaken in amerika, maar dat zal langere termijn zijn.
Hoop me voldoende te hebben voorgesteld.
Mochten er mensen zijn die mij willen toevoegen op msn om over weer te praten of tijdens het extreem weer kun je me altijd pm sturen.
Sinds vandaag 10-04 nieuwe camera gekocht.
Het is een Nikon D5000 geworden met 18-55mm en 70-300mm objectief.
Kreeg er nog een gratis tas en 16gb SDHC kaartje bij
Deze ga ik voorlopig beetje uitproberen en dan maar hopen op mooie foto's
Dit is mijn auto waarmee ik dit jaar ga chasen.
M.v.g. Michael Vermonden uit Breda
Bericht aangepast foto's auto erbij gezet. | Gewijzigd: 10 april 2010, 17:33 uur, door SchumiM1986
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Nee daar kwam ik achter midden in de nacht
Iedereen bedankt voor de welkomstberichtjes.
Hoop hier ook een leuke tijd te hebben. | Gewijzigd: 7 april 2010, 21:02 uur, door SchumiM1986
Ja weet me weg al een beetje aardig te vinden hier nu ,
vindt dat er allemaal gezellig mensen hier zijn dus heb het wel anar me zin.
Ben alleen nog een leek wat betreft kaarten lezen en onweer voorspellen etc. maar dat komt wel goed.