Mooie foto's heb je op de plaat gezet | Gewijzigd: 31 maart 2010, 21:13 uur, door AddictedStar
Mooie foto's heb je op de plaat gezet
Dank je... Ging ook niet zonder slag of stoot bij de eerste bui. Waren beste windstoten aanwezig
Heb deze wolken ook gezien.
Zie ik het goed op foto 2 van bui 2. Is dat de zendmast bij IJsselstein?
Dank je!!
Helaas.... Een heel eind bij jou vandaan. Dit is de zendmast van Hoogersmilde, Drenthe.
Zo'n idee had ik, maar weet het niet zeker. Ik meende ook iets arcus-achtig in de foto te zien. En heb de rest van de foto's ook nog niet goed bekeken. Heb gewoon een paar er tussen uitgeplukt en omgezet en online gezet. Zal ze es goed bekijken, wellicht zet ik ze online hier.
En voor de rest, bedankt voor de complimenten. Vandaag ff geen foto's, niet echt spannend weer en de buien volgen elkaar hier in een te rap tempo op.
Edit: Heb ze allemaal bekeken , hieronder het resultaat.
| Gewijzigd: 1 april 2010, 15:47 uur, door arjanbruggink
Vooral dsc0329i.jpg van serie 2 is mijn favoriet!
Het is nu weer een stuk frisser buiten, maar alle buien van de afgelopen periode zijn denk ik een mooie voorbode geweest voor aankomende zomer!
Waar zijn de foto's overigens ergens gemaakt in den lande? | Gewijzigd: 2 april 2010, 20:38 uur, door pieter155
Je pakt even de fiets, (en bij echt zwaar naderend weer heeft de auto natuurlijk de voorkeur ) en je bent zo op de vlakte!
Toch moet ik zeggen dat de foto's uit de stad (vanaf hoge gebouwen) ook prachtig zijn!!
Hier in Zeeland (vlakbij Zoutelande) zitten we een beetje op een hoek, dus dikwijls drijven er zware buien langs met de nodige mooie luchten
Volledig gelijk Danny. Zeker in de zomer is het genieten op de dijk in Westkapelle, Zoutelande of Domburg als er een bui aankomt!
Gelijk maar even als 'vriend' toegevoegd. Die lege lijst is ook niet alles
Citaat van pieter155, zondag 4 april 2010, 13:41 uur Op het platteland is het altijd geweldig met dit soort weer.
Je pakt even de fiets, (en bij echt zwaar naderend weer heeft de auto natuurlijk de voorkeur ) en je bent zo op de vlakte!
Toch moet ik zeggen dat de foto's uit de stad (vanaf hoge gebouwen) ook prachtig zijn!!
Hier in Zeeland (vlakbij Zoutelande) zitten we een beetje op een hoek, dus dikwijls drijven er zware buien langs met de nodige mooie luchten
Bij zee zal je ongetwijfeld mooie platen kunnen schieten, vastleggen zou ik zeggen!!!
Kun je de rest ook mee laten genieten van het weer wat bij Zeeland is.
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21