Er is een overzicht maar die houdt ik voor mijzelf om te voorkomen dat mensen elkaar gaan nadoen
Je zou de inzendingen online kunnen zetten nadat de inschrijvingtermijn(bij gebrek aan beter woord) is verstreken.
Dit doe ik ook altijd bij een voorspellingspel waar ik de quizmaster van ben op een ander forum.
Groeten
Jeroen Pieters
Alle twee goed ontvangen. De inzendingen komen ook online te staan nadat de termijn verstreken is Uit het verleden is gebleken dat sommige dingen niet zo lopen als dat ze zouden moeten lopen. Denk aan kopieren van anderen
Heb ook nogsteeds te weinig kennis van het weer en voorspellingen, maar goed wie weet vallen we gewoon in de prijzen....
En zo niet.... dan hebben we pech gehad... maar hebben we in iedergeval weer eens een gokje gewaagd...
en kost geen geld ook.... hahahahaa
Heb ook nogsteeds te weinig kennis van het weer en voorspellingen, maar goed wie weet vallen we gewoon in de prijzen....
En zo niet.... dan hebben we pech gehad... maar hebben we in iedergeval weer eens een gokje gewaagd...
en kost geen geld ook.... hahahahaa
Ach, KNMI heeft genoeg statistieken waar je ideeen uit kunt halen... paar getalletjes er boven of er onder en je hebt een redelijke gok gewaagd
Jan m'n email is:
Edit: openlijk geen e-mailadressen posten, het adres is doorgegeven aan jan | Gewijzigd: 28 mei 2010, 21:04 uur, door talkyr86