De tweede helft van de wedstrijd Feyenoord - Vitesse zou eigenlijk rond 21:45 uur beginnen, maar de scheidsrechter heeft vanwege hevige regenval besloten de wedstrijd definitief te staken. In het tweede gedeelte van de eerste helft was fatsoenlijk voetbal al nauwelijks meer mogelijk in Rotterdam, waar de regen met bakken uit de lucht kwam. Na rust kon de bal niet meer rollen door de grote hoeveelheid water op het veld, waarna de arbiter besloot te staken.
Het is nog niet bekend wanneer het restant van de wedstrijd wordt uitgespeeld. De eerste helft eindigde in een 1-1 gelijkspel door doelpunten van Ron Vlaar en Wiljan Pluim.
Bron Voetbalprimeur
De wijk Zoggel in Uden is in de nacht van zaterdag op zondag even na 00.30uur getroffen door zware wateroverlast. Diverse straten in de wijk stonden blank.
Door de hevige regenval zaterdagavond heeft de riolering het begeven. De brandweer en de gemeente stonden machteloos toe te kijken hoe het water zich door de straten zijn weg volgde. De brandweer heeft het water bij een stuwdam over de stuw moeten pompen om erger te voorkomen.
Bron BoN
Wat moet het in de zomer dan worden?
Ik zeg de hele winter al dat dit onweersseizoen top word, ook in de poll ingevuld ..
Een goed begin is het in ieder geval!!
Vorig jaar mijn tuin opnieuw laten aanleggen, en nu loopt het water dus mooi van het huis weg.
Maar met de snelheid waarmee het zaterdag naar beneden kwam had ik een rivier die regelrecht mijn schuur in liep