Ik start af
Band of Brothers the pacific episode 1
Zeer mooie en leuke serie tot nu toe met mooie sound effects erin . Vond alleen het beginwat langdradig en nu wachten op de andere delen . Zeer de moeite waard om op te halen
Ninja assassin
Super vette film gewoon kijken /
Shutters island
Iemand hem al gezien
the pacific ook eerste aflevering van gezien ziet er ook weer stoer uit
ninja assasin was lkkr bloederig verhaal stelde niet veel voor maar wel leuk verder
from paris with love is ook een leuke film goeie actie maar meer niet
Ik start af
Band of Brothers the pacific episode 1
Zeer mooie en leuke serie tot nu toe met mooie sound effects erin . Vond alleen het beginwat langdradig en nu wachten op de andere delen . Zeer de moeite waard om op te halen
Ninja assassin
Super vette film gewoon kijken /
Shutters island
Iemand hem al gezien
ja gezien shutter island...wel grappig alleen einde vond ik wat minder.
LEGION valt ook tegen
Green Zone met matt damon moet je gezien hebben...terug in actie net als de bourne series
Braveheard
shooter
the patriot
300
3:10 to yuma
the bourne (serie)
the good, the bad and the ugly
Eagle eye
triator
we were soldiers
En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan met mooie films opnoemen. Zeker ook de moeite om een keer te kijken!
Heb nu The Book Of Eli aanstaan het is wel een ts ,maar heb effe een klein linkje gekeken en het was qua kwaliteit de moeite waard .
Zal morgen vertellen hoe diewas
Fantastische film, heel veel humor en spanning!
Moet je gezien hebben!
2012 is voor de effecten ook heel leuk om te zien, voorderest stelt het niet veel voor eigenlijk.
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Zet ze eerst op een rw-dvd en is het een goeie film dan gaat op gewone dvd.
Als er een grote aanbod is fik ik gemiddeld 20 per week.
Dat deed ik ook maar heb nu een mediaplayer en 2 harddisks van 1tb
Zit hier met hetzelfde aantal
Maar nu 3x 1000gb en Powerdvd en 32inc scherm waar de pc op kan Brand hier niks meer Kon me reet hier niet meer keren van de dvdfilms
Alles nu in dozen in de schuur
soms kan ik me best irriteren aan amerikanen maar dan kijk ik zoiets en dan denk ik
zonder hun zou ik mischien niet eens bestaan zonder hun zat ik nu een verhaaltje te schrijven op gewitter-online
deze serie is zoiezo een aanrader kijken dusss
Op de hele wereld valt iedereen gedurende 137 seconden flauw (met alle vervelende gevolgen van dien, als je aan het zwemmen was, in de auto/vliegtuig zit), maar diegenen die het overleven (de meeste natuurlijk) krijgen allemaal in die 137 seconde een flasforward van hun leven op 29 april 2010 (+ 1/2 jaar). Niet iedereen wordt hier even blij van..
Vraag is wat is de reden voor deze gebeurtenis , waar komt het door, kan het weer gebeuren en hoe kunnen we het voorkomen. Uiteraard gaat de Amerikaanse overheid (FBI) hier mee aan de slag en volgen we met name het leven van die hoofdpersonen. Na de pilot twijfelden we nog of het het echt leuk genoeg vonden, inmiddels volgen we de serie met belangstelling.
Serie is in 720p te bekijken. ABC brengt het als de 2009-2010 serie !
Klinkt interessant op zich. Goed bedacht plot!
Is ook interessant, zeker waard om eens naar te gaan kijken. Flash Forward een 8,3 bij IMDB. Oh ja 15 episodes inmiddels.
Iemand hem al gezien
Ik heb hem gezien, vond het wel een goeie film. Het is wel een psychohorrorthriller achtig iets dus wel beetje vaag op eerste gezicht . Het deed me soms beetje denken aan One Flew Over The Cuckoo's Nest .
Lightning Strikes
http://www.youtube.com/watch?v=tEB1G48wvPU