Misschien toch niet zo erg dat de lente hier helemaal nog niet aangekomen is. Dat voorkomt dan weer zo'n koude douche. Hier is het nog steeds ijzig koud met af en toe gevoelstemperatuur in de buurt van het vriespunt. Als ik bij mijn bedrijf naar buiten stap, sta ik vol in de oostenwind. Brrrrrr.....
Winterslaapje nog maar even verlengen dan...
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
nou ja, nu de lentedagen weer voor de deur staan (of eigenlijk al een beetje begonnen zijn ) kan het gelukkog alsnog, en dit is dan ook zeker de complimenten waard!!
heb vreselijk gelachen om die duiven!!
Lol, ja die wipkip zijn we een beetje op uitgekeken, vandaar!
nou ja, nu de lentedagen weer voor de deur staan (of eigenlijk al een beetje begonnen zijn ) kan het gelukkog alsnog, en dit is dan ook zeker de complimenten waard!!
heb vreselijk gelachen om die duiven!!
Lol, thanx! Deze is alweer van vorig jaar, toen was je hier nog maar net en heb je hem over het hoofd gezien misschien.
Thanx wederom! Had je goed onthouden van Bob. Bob was in dit verhaal ook weer bezig, ging het nou alleen nog maar om bladblazen, dan viel het nog mee... maar hij blaast nu alles ermee weg. Onkruid, sneeuw, zooi. Zucht in het kwadraat! | Gewijzigd: 17 maart 2011, 19:10 uur, door Tyshane