;) | Gewijzigd: 17 oktober 2010, 17:00 uur, door Tyshane
En dan heb je die duiven voor je snoet, en dan ook nog eens een klapband!! Achjee!
Daar word je idd niet vrolijk van!
Ik heb wel met een glimlach naar dit stuk gekeken... haha, was fun om te lezen!
Daar word je idd niet vrolijk van! Ik heb wel met een glimlach naar dit stuk gekeken... haha, was fun om te lezen!
Haha, lol, thanx!
Gelukkig was je nog niet te ver weg. Mijn ergste angst is inderdaad om een klapband te krijgen als ik tegen zonsondergang 30 km van huis ben...
Bij de langere tochten gaat er wel eens een extra binnenbandje mee. In dit soort gevallen niet. Dus zelfs al had ik mijn setje mee dan had ik toch niet kunnen repareren. Daar had ik nog niet aan gedacht en maakt mijn herinnering aan deze 'prachtige' dag ietsje zonniger! Thanx!
Gelukkig was je nog niet te ver weg. Mijn ergste angst is inderdaad om een klapband te krijgen als ik tegen zonsondergang 30 km van huis ben...
Jaaa.. dat zou echt enorm balen zijn!
Ik heb welleens gehad .... tijdens mijn ochtendkrantjes..... dat mijn gehele voorband opeens van mn fiets afviel!
Daar sta je dan met de gebakken peren! om half 7 's ochtends. Probeer dan nog maar eens de kranten om 7 uur in de bus te hebben.. *zucht*
gelukkig was ik sterk genoeg om mijn fietsband weer terug te zetten Alleen kraakte die als een zaag met botte tanden.. en kwam ik geen ene meter vooruit..en heb de rest ook gelopen.
Ik heb welleens gehad .... tijdens mijn ochtendkrantjes..... dat mijn gehele voorband opeens van mn fiets afviel!
Daar sta je dan met de gebakken peren! om half 7 's ochtends. Probeer dan nog maar eens de kranten om 7 uur in de bus te hebben.. *zucht*
gelukkig was ik sterk genoeg om mijn fietsband weer terug te zetten Alleen kraakte die als een zaag met botte tanden.. en kwam ik geen ene meter vooruit..en heb de rest ook gelopen.
Da's inderdaad balen. Maar als het lukt om te repareren valt het gelukkig mee. Ik heb eens een band lek gereden op 15 km afstand van huis en had toen dus geen reparatiespul bij me. Normaal neem ik dat altijd mee als ik het dorp uit fiets. Zal je net zien. 15 km fietsen stelt niet veel voor, maar als je dan met een fiets aan je hand met flubberende band moet terug lopen valt dat toch echt tegen. Toen ik bijna thuis was, kwam ik een wielrenner tegen die hulp aanbood. Tja, thanx man!
Het was idd erg zwaar om mijn fiets weer te kunnen repareren zonder gereedschap! Maar ach, ik was blij toen ik thuis was iig
Pfoe, eff 15 km van huis, en je hebt je band kapot.. naaah.. dat is niet grappig!
Dan heb je zwaar geluk idd! Gelukkig dat er nog aardige mensen bestaan die wél hulp aan bieden...
Bij mij keken ze me aan, en fietsten gewoon door... Yuuww! bedankt he haha
Er gaat bij mij ook zeker een binnenband mee, en in het geval van de voorband kan ik die gemakkelijk vervangen. Maar ik heb bij deze fiets nog nooit het achterwiel er uit gehaald en ik betwijfel of dat erg makkelijk zou zijn. Voordat ik verder dan die 30 km weg ga, ga ik ook zeker kijken of ik dat wel voor elkaar krijg. Ik denk er ook over om misschien een racefiets te kopen voor de wat langere tochten. Nu ik een baan heb, heb ik namelijk ook (eindelijk) geld voor zulke dingen...
De lente is echt onderweg als ik onze katten mag geloven. Niet alleen verharen ze als bezetene, ze halen de meest idiote stunten uit en het is vaak knetteren hier in huis nu. De lentekolder in de kop... Leuk om je dag mee te beginnen: wakker worden met twee reuziende katten op je buik en de plukken vacht in je gezicht!
Dank je wel Impreza! Ik kan me trouwens wel voorstellen dat op die manier wakker worden inderdaad ook geen pretje is!
Een goeie investering lijkt me, zeker nu de betere maanden eraan komen; heerlijk om te fietsen! Succes met de aankoop!
Altijd maar dan ook altijd loopt die gladiool te klussen, get a life verveel je wife. Goed voor veel zomerse (geluids)hinder, en durf niet te vragen kan het wat minder (2 bij 2 sloopwerker met het IQ wat niet veel hoger komt dan zijn gemiddelde grindtegel).
En ja die duiven dat zijn de natuurlijke kriebels, nu zijn het nog de vliegende ratten, straks de katten, maar nog heel ff en we hebben weer dagelijks rokjesdag waar je weer naar kijken mag.
Altijd maar dan ook altijd loopt die gladiool te klussen, get a life verveel je wife. Goed voor veel zomerse (geluids)hinder, en durf niet te vragen kan het wat minder (2 bij 2 sloopwerker met het IQ wat niet veel hoger komt dan zijn gemiddelde grindtegel).
En ja die duiven dat zijn de natuurlijke kriebels, nu zijn het nog de vliegende ratten, straks de katten, maar nog heel ff en we hebben weer dagelijks rokjesdag waar je weer naar kijken mag.
Haha! Thanx btw. Nee je kan dan maar beter niet vragen of het zachter kan anders loop je de kans dat de herrie alleen maar erger wordt. Rokjesdag, tja, zucht...
Ja, dit stukje is toch wel erg herkenbaar!
Ohja, had ik al gezegt dat het erg leuk geschreven is? Niet? Bij deze!!
Ja, dit stukje is toch wel erg herkenbaar!
Ohja, had ik al gezegt dat het erg leuk geschreven is? Niet? Bij deze!!
Thank you! Leuk om te lezen dat het herkenbaar is voor je. Maar da's balen dat je auto ermee nokt dan en dan ook nog eens die stromende regen, ja dan baal je gewoon even. Van die momenten ja!