Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
Alvast bedankt.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Hier in Assen hebben we weer last van de Hondsrug die het onweer vaak doet minderen
Weet niet of Smilde er ook last van heeft, maar zoals jij ook al zei, laten we hopen dat de buien goed doordrijven tot onze regionen
Mwoah, ik denk dat het de Hondsrug niet alleen is.... Elke keer als er vanuit het ZW de buien Nederland binnentrekken, en ze bereiken dan het NO, dan heb ik zo het idee dat we elke keer naast de pot pissen en dat de bui zich opsplitst door o.a. het Dwingelderveld/Hijkerveld/Drents Friese Wold. De bui trekt dan oostelijk over Beilen/Westerbork en westelijk over Oosterwolde/Appelscha. Het enige wat we dan vaak hebben is regen en een verdwaalde ontlading.
Echt fatsoenlijk onweer hebben we pas als de buien net ff uit andere richtingen komen als dat ze bijna getrouw uit het ZW-en komen. | Gewijzigd: 22 maart 2010, 20:45 uur, door arjanbruggink
hoe dan?Hoe kan het?
Ik vind een theorie pas plausibel als deze wetenschappelijk ondersteund is. Tenslotte zijn er ook hele volksstammen die in UFO's, kabouters en andere onzin geloven, maar ik weiger aan te nemen dat UFO's bestaan, hoeveel mensen dat ook roepen.
Ik ken deze Putto niet zo goed, maar wat ik er van gehoord heb is niet best. Kan iemand mij vertellen wat voor wetenschappelijke onderzoeken aan de basis liggen van zijn
Ordinair gokwerk is dat wat hij doet. Het is gewoon simpel. Je hebt 50% kans dat het uitkomt. Komt het niet uit wat hij voorspeld had past hij het sneaky aan... Maar goed back on topic
Kansberekening is toch heel anders hoor. Het is niet: Of heel warm OF heel koud. Volgends mij zijn er veeeeel meer mogelijkheden.
want anders liggen zoveel mensen met die temps echt wel in bad hoor
Ik weet niet meer waar de wind vandaan kwam, ik was vooral blij dat ik in een tent kon gaan staan met vochtbenevelaars
Voor mij hoeven die temperaturen niet meer, ik ben tevreden met temperaturen tussen 25°C en 30°C.
Maar het topic is toch de zomervoorspellingen?
zit ik met goeed weer bgin augustus in de kempervennen woehoe !
en nu hopen dat deze voorspelling helemaal uitkomt !
Als het een verwachting geweest was, had je nog redelijk wat hoop kunnen koesteren, maar helaas is het een voorspelling wat betekent dat de kans dat het dit jaar gebeurt, a priori dezelfde is als de kans dat het vorig jaar gebeurd zou zijn of dat het volgend jaar zal gebeuren. Wie naar een voorspeller toe gaat, moet tenslotte niet verwachten dat de voorspellingen, die op niets anders dan gokwerk gebaseerd zijn, van enige toegevoegde waarde zijn. Het kan. Het kan ook niet. Jammer alleen dat veel mensen denken dat 'voorspellingen' lijken op 'verwachtingen', terwijl de laatste wel degelijk iets zegt over de kans dat iets gaat gebeuren, en de eerste niet. Maar goed, ik dwaal af. Back on topic. | Gewijzigd: 23 maart 2010, 12:06 uur, door Takenu
Hoewel sommige mensen in het weerlandje elkaar met weinig respect behandelden, laten wij hier op O-O iedereen wel in waarde. We zitten dan ook niet te wachten op laten-we-met-z'n-allen-Putto-bashen-topic's . Zulk soort berichten zijn offtopic en ook totaal niet boeiend verder voor de discussie .
- Weerprimeurlijn maandag 3 mei vanaf 9 u. met de spraakmakende zomerprognose
- Een allesbehalve saaie zomer van 2010 staat ons te wachten (onweersfanaten boffen)
- Weerprimeurlijn maandag 3 mei vanaf 9 u. met de spraakmakende zomerprognose
- Een allesbehalve saaie zomer van 2010 staat ons te wachten (onweersfanaten boffen)
Zo dat is oud nieuws heeft hij hier gezien Gelukkig was ik de eerste met de verwachting wat betreft de zomer
Ik blijf bij mijn standpunt. Net wat zorba zegt. Aanpassen kan ik niet doen want dan ziet iedereen het. Voorlopig hebben we nog ruim 30 dagen voordat de zomer pas begint