We moeten juist blij zijn met geenstijl !!
b.v.d.
tuurlijk zijn WE blij met Geenstijl... beetje HUMOR kan geen kwaad toch....
BTW , ik HOOP op een Zinderende Zomer , 25+ graden..... | Gewijzigd: 18 maart 2010, 19:16 uur, door thijmco
We moeten juist blij zijn met geenstijl !!
b.v.d.
Nja dat wel al vindt ik toch dat het gezegd mag worden dat Jan's voorspelling wel enigszins verdraait wordt...
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Just kidding, tuurlijk trekken ze dit nieuws op Geenstijl een beetje in het zwart/wit, zo werkt dat toch. Dat is geen site van de nuance, even lekker overdrijven juist, heerlijk toch. Niemand die nu echt denkt dat er op zeker hittegolven komen. Een korreltje zeezout...
een hitte golf zie ik wel zitten ! (H) lekker met me meissies naar de boulevard !(L)
weather without storms is no weather at all.
Natuurlijk. Het is wel GeenStijl. Die lezen alles in extremen, en onzekerheden bestaan niet in verwachtingen. Dat is juist de charme van GeenStijl.
of is dit meer een vraag voor het discussietopic, nou ja ik stel het gewoon bij allebei
We houden het in de gaten en dan zal er heus wel een discussietopic geopend worden
Jan de huisvoorspeller van GS
Voorspellen is al een groot woord maar wat ik vandaag een dame in de taxi hoorde zeggen:
Heb me inwendig rot gelachen
Of het uit zal komen, moeten we natuurlijk nog zien. Als mei maar mooi is (dan zit ik namelijk 2 weken in het buitenland, Schotland). Heet hoeft niet gedurende de meimaand, ik wil daar veel doen en zien en dan is rond de 20 graden perfect. Zolang het maar droog en ook het liefst een beetje zonnig is.
De hete dagen breng ik wel thuis door. Vlakbij lekker naar het Hilgelo (kunstmatig meer) met een heerlijk strand. 's avonds op het terras bij mij achter het huis een lekker koel biertje.
Laat de zomer maar komen na deze toch wel bijzondere winter. | Gewijzigd: 20 maart 2010, 05:24 uur, door JanRB
klam weer is heerlijk , laat het maar lekker warm worden , met elke avond een paar beste kletsers in de lucht
Groet,
SC