plaatjes staan hieronder, filmpje komt zodra youtube ook weer is uitgebufferd
laat ik trouwens erbij zeggen, de fotos zijn ONBEWERKT, wil zeggen alleen kwa grootte:P )
laat me weten wat jullie er van vinden!
=[Graph]=
=[EDIT]=
Ik was vergeten dat ik op de luchtshow was vandaag deze fotos van de heli zijn van de orginele foto waar ik heb ingezoomed terwijl hij vloog etc en een paar macro testen
| Gewijzigd: 8 maart 2010, 00:35 uur, door GraphicNizor
Festival Weerman --> www.weerbewaking.nl
Bedrijfsfotografie -->> www.pxpro.nl
hier is nog het beloofde Filmpje
Gaat niet goed zo te zien. Even tussen tags plaatsen!
[ youtube]hier zet je het nummer van het filmpje, wat na de v= staat[/ youtube]
Haal wel de spaties weg voor het woord youtube
[ youtube]hier zet je het nummer van het filmpje, wat na de v= staat[/ youtube]
Haal wel de spaties weg voor het woord youtube
klopt is al veranderd dankje wel nog even gduld voor de HD versie, heeft nog ff tijd nodig | Gewijzigd: 8 maart 2010, 00:58 uur, door GraphicNizor
Mooie plaatjes in ieder geval en de video mag er zeer zeker ook zijn! Ik heb je vorige topic (schaam me dood) maar deels gevolgd, voor welke ben je nu gegaan?
na veel sparen en onderhandelen met de verkoper ben ik gegaan voor de canon 550D zijn videokwaliteit staat gelijk aan de canon 7d wat dus 15/1800 euro kost, ik heb deze met assesoires voor 960 meegekregen terwijl het eigenlijk ver over de 1000 was, maar omdat ik al zolang moest wachten kreeg ik dus korting, nou ga ik nog een regencoat halen voor de cam en een rode microfoon
er zijn er 2 geschoten uit de lucht, en de detail shots zijn op de grond met de macro stand ff vluchtig
Ik heb aardig wat foto's via camera's gezien in de tussentijd, maar die jij hier laat zien van de wiekens (op de grond of niet) zijn gewoon magnifiek! En dan dat filmpje zelf.... Je hebt een pracht dinkie in handen in vergelijking met wat ik tot op heden heb mogen meemaken!
P.S. Ikzelf ben op het moment druk bezig met sparen voor een ander fototoestel, maar het topic over input daarover komt wel als ik een leuk bedragje bij elkaar heb.
Ik zou bijna zeggen ga voor en HD dslr want het is gewoon onwijs mooi, wel wennen mdat ie niet autofocussed enzo
het verschil is namelijk dat een camcorder alles automatisch instelt terwijl je filmt, dat doet een dslr camera dus niet, dus weten wat je wilt filmen en hoe je dat wil gaan doen voor je begint met filmen, omdat als je gaat focussen tijdens de film dan hoor je het motortje van de camera wel heel erg goed * TAK TAK TAK* en dat vernaggelt de film weer
het is een kwestie van wennen denk ik, maar zoals ik al zei, geen enkele camcorder van minder dan 2000,- maakt beelden zoals deze of de hogere versies doen