Het is goed om 2009 eens te evalueren aan de hand van jouw beste foto van onweer of extreem weer. En het verhaal / de datum / plaats behorende bij de foto is ook wel leuk om te vermelden.
Maximaal 1 foto per persoon!
Groeten,
Jons
P.S. hieronder is mijn keuze. In Veldhoven nabij de Mc Donalds kijkend naar het noorden richting de wijk Meerhoven op 26 mei 2009. Net niet helemaal in focus maar toch een leuk detail links bij de boom
Dus dit zijn mijn 3 favorieten van vorig jaar.
We zien 1 foto met bliksem aftakkingen van een inslag die helaas net buiten het zicht insloeg
We zien een donkere shelfcloud, en een lichtelijk roterende wallcloud boven een weiland. | Gewijzigd: 7 maart 2010, 11:26 uur, door Markezey
buiten dat om, lekkere plaatjes
ik gok maar op deze, ik weet het niet hoor
Datum: 4 november 2009
Verhaaltje: in november, onweer zoals dit had ik niet verwacht, ik kreeg van Jan de tip om tog even te gaan kijken
De laatste foto is echt mooi en die van Jan ook de eerste! At the bommelbridge!
Zeker weten? ik was toch echt in de veronderstelling dat ik daar naar een shelf stond te kijken?
De foto is gemaakt vanuit rijswijk richting rotterdam met de grote onweersbui van 25 mei 2009.
groetjes ronnie
| Gewijzigd: 7 maart 2010, 13:05 uur, door Ronniebor
dit in aansluiting op de opmerking van Erwin
Citaat van PA9JB Veldhoven, zondag 7 maart 2010, 10:47 uur Het is goed om 2009 eens te evalueren aan de hand van jouw beste foto van onweer OF extreem weer. En het verhaal / de datum / plaats behorende bij de foto is ook wel leuk om te vermelden.
Maximaal 1 foto per persoon!
Aan de topicstarter de beslissing hoe verder te gaan met dit topic... bijvoorbeeld: "Laat een selectie van 1 of 2 foto's zien"
Dan maar mijn foto die ik toch wel mijn leukste vond afgelopen jaar. Ik heb de foto genomen op 10 april, de vrijdag voor Pasen. Ik had toen niet echt veel verwacht, maar onderweg vanuit Amsterdam Sloterdijk zag ik toch wat interessante wolken. Toen s'avonds het onweer echt letterlijk langs kwam kon ik lekker uit het raam hangen zonder nat te worden en heb ik na meer dan 100 foto's deze eruit kunnen plukken. Niet slecht voor een telefoon he
Hoe kan ik DEZE foto nu vergeten?
Geschoten op 6-juli 2009 om 20:49 uur, na een onweersbui, boven Zwolle.
Wat een schitterende foto! Mammatus-vormen. Één van de meest mooie wolkensoorten vind ik! Moet je deze eens zien...
er zijn meerdere verzamel topics, zoals wolken, zons op en ondergang + random foto's
henk zalige plaat man !!