Met dit topic wil ik peilen of er intresse is voor een heus Onweer-Online karttoernooi! Het is dus nog niet definitief, de uitslag van de poll zal voor mij doorslaggevend zijn om het toernooi wel of niet te organiseren. Laat je niet beinvloeden door eventuele vervoersproblemen. Mocht het zover komen dan zal ik er rekening mee houden dat ik een kartbaan kies die goed met ov te bereiken is. Verder kan je altijd wel met iemand meerijden. Dus: lijkt het je leuk om met andere leden te karten en zoja, hoeveel zou je hiervoor willen uitgeven?
Let op! Dit zal geen officiële Onweer-Online excursie worden!
Deze excursie zal door mij persoonlijk georganiseerd worden en dus niet door de o-o crew. Het toernooi zal wel enkel toegankelijk zijn voor o-o leden.
Het minumum aantal deelnemers voor dit soort toernooien verschilt per kartbaan maar ligt meerstal tussen de 20 en 30 personen. Daarbij: meer deelnemers is altijd goedkoper!
Ik ben zeer benieuwd naar jullie reacties!
Groeten,
Narmolanya | Gewijzigd: 5 maart 2010, 19:51 uur, door Narmolanya
PS: ik zie al wat Narmolanya over vervoer schreef, dat ben ik, eerst kijken, dan schrijven en dan pas bericht echt lezen | Gewijzigd: 4 maart 2010, 23:51 uur, door stephanvanloon
komen karten kom ik indien het kan natuurlijk beslist kijken.
Prijstechnisch staat Delft helemaal onder aan de lijst luci, sorry Bleekemolen Delft is weinig waarde voor veel geld.
Ben er nog nooit geweest, ook hier vond ik de prijs erg hoog in vergelijking met de baan. Heb jij hier al eens gereden GekkeLeo?
Die link die ik gaf is tenminste een baan. Je hebt verdieping en je kan lasergamen, sumoworstelen, paintballen en het belangrijkste nog lekker eten Alleen ik zal niet meedoen
Het is vanzelfsprekend niet verplicht om mee te doen met de race! Als je er gewoon bij wilt zijn voor de gezelligheid, dan juich ik dat alleen maar toe!
Dat is zeker een goeie. Ik kom er regelmatig.
Goeie baan. Vrij nieuwe karts. Lekker eten en drinken. En het is in een oude fabriek.
Het is ook een hele toffe locatie!
Een aanrader dus.