zoals je al zag met de mobiel de panoramas, met de cybershot de wolkenluchten en met de nieuwe DSRC de zonsondergang, wat ik persoonlijk toch wel erg mooie vind
Die met cybershot zijn lucky shots, gemaakt tijdens mijn werk en moet ook snel weer door
de e20 is de dsrc camera en dus alle tijd voor, was wel weer erg koud toen
maar goed, ook een nieuw logo staat op de fotos omdat de andere toch wel afgeleid was van de tektonic logo, omdat ik die wel erg mooi vond, maar nu nieuw logo dat ik zelf heb ontworpen, wat ook op de site staat, logisch toch?
anyway, enjoy the pics once again, en laat me even weten wat jullie ervan vinden
=[Graph]=
CYBERSHOT WOLKENLUCHTEN
E520 ZONSONDERGANG SPOOLDERDIJK
| Gewijzigd: 2 maart 2010, 22:36 uur, door GraphicNizor
Festival Weerman --> www.weerbewaking.nl
Bedrijfsfotografie -->> www.pxpro.nl
verder toppie! en de laaste foto prachtplaat!!!
ja een effect wat je krijgt bij het gebruiken van een wide angle lens, maar dankje voor de tip
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
ben ik het helemaal met je eens , dat logo komt ook op mn tent samen met www.onweer-online.nl
2 nieuwe platen om bij de collectie toe te voegen, svenn wilde graag wat fotos zien, deze foto is van een klein onschuldig wolkje, dat boven het platteland uitgroeide tot... dit..
fotos hebben geen bewerking ondergaan, behalve verkleining van het plaatje
en dit vond ik ook een moment om toch even vast te leggen
| Gewijzigd: 26 april 2010, 19:12 uur, door GraphicNizor
ja ik weet het, komt omdat de lens kaduuk is... is de groothoeklens die dit effect geeft
groothoeklens EN fisheye, groothoek lens maakt kleine hoekjes bovenin, fisheye is helemaal rond ( heb ik er ook een paar van op t forum )
ff een lolletje van de 2e foto voor de mensen die nu eindelijk wel weg kunnen met t vliegenierstuigje
| Gewijzigd: 26 april 2010, 19:29 uur, door GraphicNizor
dankjewel, ik vind die zelf ook een van de mooiste die gelukt is, die van de ijsselbrug en die van de knalrode lucht met de vogels, misschien vanavond een paar mooie maken nog