Misschien moet ik het juist wel doen, het regent ook altijd als ik geen paraplu bij mij heb als ik hem wel mee neem blijft het vaak droog.
P.p Had het over zaterdag met mogelijk enkele cm sneeuw.
Maar goed het is al vaker voorgekomen dat er zomaar 50 cm kan gaan vallen.in Maart.
Matige n.n.oosten. wind. 4,6gr. | Gewijzigd: 2 maart 2010, 12:51 uur, door wiggelrode
Roep dat maar eens niet te hard.
Als die neerslag zone zuid Nederland en België pas in de avond bereikt lijkt me de kans op sneeuw juist heel aannemelijk omdat door de dagelijkse gang de temperatuur al gezakt is, en er tevens koude lucht meekomt.
Als die neerslag zone zuid Nederland en België pas in de avond bereikt lijkt me de kans op sneeuw juist heel aannemelijk omdat door de dagelijkse gang de temperatuur al gezakt is, en er tevens koude lucht meekomt.
Ja dan sneeuwt het 's avonds als er dan neerslag valt, alleen smelt die sneeuw snel weg overdag met temperaturen boven nul en een sterker wordend zonnetje.
Van mij mag het!
Tja, wat is lente?
Hier gisteren en vandaag prachtig zonnig weer. Afgelopen nacht en in de komende nachten meest lichte vorst, misschien wat sneeuw.. niet ongewoon voor maart.
Bron: http://www.knmi.nl/cms/content/30060/maartkou
De periode van 13-16 maart hoort tot de koudste ooit met minima rond -20 graden en overdag -10 graden. Bovendien stond er een snijdend koude oostenwind. Het Paasfeest op 23 maart 1845 was een uniek schaatsfestijn met paaseieren op het ijs.