Onlangs is Wouter Pringels het team komen versterken als weerdeskundige voor België en hebben we een groot deel van de Nederland-gerelateerde content omgebouwd naar die voor België. (Nog enkele kleine puntjes moeten gebeuren, zoals de fileinformatie, maar die komen de komende weken online)
Wouter publiceert meermaals per dag de weersvoorspelling voor België, net zoals Jan dat doet voor Nederland. Het meldboek heeft een extra veld met "land" erbij gekregen (welke automatisch goed staat afhankelijk van de domeinnaam). De meetstations van het KMI worden rechtsboven getoont en op de speciale overzichtspagina. En als laatste worden de radars op de frontpage voor België weergegeven.
Ik hoop dat dit een welkome aanvulling is voor onze zuiderburen!
P.S. Ondertussen gaan de ontwikkelingen voor de mobiele versie van onweer-online ook in volle vaart door. Binnenkort alvast een preview! | Gewijzigd: 31 juli 2010, 12:21 uur, door MarkNL
Binnekort .com?
je bedoelt http://www.thunderstorm-online.com ?
Binnekort .com?
De domeinnamen zijn er al een tijdje (voor meerdere landen en talen). Nu moeten we alleen nog een weerdeskundige vinden in het buitenland.. Maar dat komt vast wel goed!
Op F5 drukken maakt geen verschil.
Het werkt bij mij ook niet meer op de .nl versie. | Gewijzigd: 1 maart 2010, 22:24 uur, door Katrien Michiels
Hier werkt het nog prima. Wat zie je in de URL staan zodra je op "Verzenden" hebt gedrukt? (of kom je daar al niet eens?)
Edit: en welke browser gebruik je? (IE? Firefox? en welke versie?)
Zijn er meer mensen met dit probleem? | Gewijzigd: 1 maart 2010, 22:44 uur, door Basch
Edit: en welke browser gebruik je? (IE? Firefox? en welke versie?)
Zijn er meer mensen met dit probleem?
Ik gebruik IE 7 want van IE 8 gaat mijn pc helemaal flippen. Ik heb een printscreen gemaakt en naar Jan gestuurd. Dan wordt het misschien allemaal wat duidelijker voor jou.
Haha ik dacht dat Brabanders reserve Belgen waren.
Wij zeggen dat altijd tegen mijn schoonzus en zwager die wonen in Hoogerheide.
Ik ga ook op beide sites kijken. Ik ben geen reservebelg maar surrogaatbelg, ook wel in Belgie woonachtige Nederlander genoemd...
Nee. IE7 wordt nog ondersteunt en op de vraag of anderen er last van hebben, krijg ik nul op rekest. Ik stel voor dat je controleert of Javascript aan staat en eventueel je cookies te wissen om te kijken of dat helpt. Kijk ook of je geen rode icoontjes onderin je statusbalk ziet staan wanneer die fout zich voordoet.
Alles gecontroleerd, maar op de beginpagina van O-O krijg ik onderaan een icoontje met een oog en een verbodsteken in. Weet niet hoe ik dat moet veranderen. Blond hè.
Zelfs als ik bij de privacy instellingen O-O toevoeg als cookies toestaan blijft dat stom oog er staan. | Gewijzigd: 31 juli 2010, 16:23 uur, door MarkNL