dus met wat gekloot is deze expirimentele fuctiefoto tevoorschijn gekomen, nu ga ik hier een verzameltopic voor mezelf van maken zodat ik nog wat bijleer
zoals je kunt zien zijn de kleuren nog niet optimaal maar vandaar verzameltopic
Enjoy the beauty of Zwollywood | Gewijzigd: 1 maart 2010, 21:12 uur, door GraphicNizor
Festival Weerman --> www.weerbewaking.nl
Bedrijfsfotografie -->> www.pxpro.nl
ok hier is serie 2 van panoramas van een mobiel, dat is overigens de samsung star, mooie fotos als je beetje weet hoe je het moet doen, niet makkelijk hoor..
De eerste gemaakt van 2 maart ergens in de middag, Gezocht naar een geschikte plek voor het nieuw seisoen GN op jacht voor O-O,
Iets meer gevaar maar ook de betere plek voor de nodige inslagen op het ABN gebouw, ook heb ik met 2 mensen gepraat voor te schuilen wat overigens weer geen enkel probleem was, dus ook voor hun namens mij en O-O een doosje chocola
Spoolderdijk in zwolle mijn nieuwe jachtplek
ik hoorde jan praten over dat de waal zo uitgelopen was, nou de Ijssel kan er ook wat van, het was namelijk zo erg dat ze de materialen van de aanleg van de nieuwe spoorbrug in zwolle in alle haast naar de kant hebben gebracht, wat je straks kan zien op foto 3,
Hoogwater stand Ijssel Zwolle
ook heb ik gevraagd aan de hoofdmeester of ik een paar fotos mocht schieten voor onweer-online, en dat terwijl mijn duits UBER SHEISSE is Maar toch het is me weer gelukt en dat is ook op foto 3
Met een mooie zonsondergang
Op de nieuwe spoortbrug wat nog in aanleg is
hopelijk hebben jullie genoten van deze plaatjes
=[Graphicnizor]= | Gewijzigd: 2 maart 2010, 21:10 uur, door GraphicNizor
enjoy
=[Graph]= | Gewijzigd: 9 maart 2010, 17:51 uur, door GraphicNizor
is niet helemaal zo.. Er zit wel een panoramafunctie op, maar die werkt niet zo mooi als op de foto's van graphic
=[Graph]=