Wanneer kunnen we eventuele storm in zeeland verwachten?? Zorg ik dat mijn paard veilig opgeborgen is.
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
Nee, 2,5 uur kan op zich nog wel zo'n beetje als het eerst nog regent. Maar voor mensen die bijvoorbeeld een dagje het IJsselmeer op gaan kan 2,5 uur van tevoren best eens te laat zijn. Zit je midden op het IJsselmeer, krijg je ineens geweldige windstoten die je bootje onklaar maken. Op zich is een dag van tevoren (of tenminste 12 uur voordat het weer begint) zo gek nog niet. Dan kunnen bijvoorbeeld kranten er voor waarschuwen (OK, niet op zondag, maar het gaat om het idee).
Ja die voelen dat haarfijn aan, was een keer aan het rijden en het flitse en donderde in de verte maar niet verontrustend.
GIngen ineens alle paarden in alle weilanden als gekken aan het vliegen, ik dacht laat ik dan toch maar naar stal gaan, ik was nog maar net binnen en het ging me toch in ene keer tekeer buiten!!
Ga zo ook naar stal en mijn paard veilig op stal zetten, staan er ook een paar met een uitloopstal ben benieuwd of die buiten of binnen zijn.
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
http://www.buienradar.nl/wb.aspx?soort=wind&tijd=0
Nou eh.. niemand??
Niemand?! Kijk eens onderaan deze pagina! Best wel wat bezoekers / leden!