Hoi Brian,
Ja dat voel je best wel goed, het schudt ff heen en weer maar niet veel later stabiliseert het vliegtuig zich relatief snel. Natuurlijk afhankelijk wat voor weer/wind er onder het wolkendek heerst. m
Ik ging voor het eerst vliegen (vliegtuig kon niet op vanwege een defect in de motor)gingen we een uur later weg en natuurlijk ook wolken onderweg en ik maar in dat vlieg tuig wat is dat wat is dat.Ik vond het best eng maar deze wolken zijn nog veel erger.
Ja dat voel je best wel goed, het schudt ff heen en weer maar niet veel later stabiliseert het vliegtuig zich relatief snel. Natuurlijk afhankelijk wat voor weer/wind er onder het wolkendek heerst. m
Ben 1 keer met noodweer geland. Dan wordt het ineens erg stil in het vliegtuig. En dan vervolgens vlak over Den Haag vliegen richting Rotterdam Airport. Ben niet snel nerveus maar die turbulentie was wel erg extreem. Af en toe kwam de grond wel erg dichtbij voor het gevoel. En die motoren van dat vliegtuig steeds harder brullen om in de lucht te blijven .
mooie kwaliteit film ook, gemaakt met een spiegelreflexcamera?
Hoi Pascal, klopt! met een Nikon D300s, geen full HD maar wel HD. m
Afgelopen vrijdag vloog ik van Belgrado naar Budapest, we stegen op, kwamen in een wolk. en de wolk duurde tot aan Budapest. Meest saaie vlucht ooit. Gelukkig dat deze maar 45 minuten duurde...