http://forum.onweer-online.nl/index.php?showforum=40
Aangezien we ook http://www.onweer-online.be hebben willen we het heel graag netjes houden | Gewijzigd: 23 februari 2010, 19:43 uur, door Bronk
weather without storms is no weather at all.
Rijd een stel in een auto en naderd de maastunnel in rotterdam Maar plots komt er een politie wagen voor hun rijden met het teken Politie Volgen Dus de man zet de auto aan de kant De agent spreekt hem aan en zegd de man U bent de 1.000.000 rijder die deze tunnel in rijd U ontvangt 100 euro Aha zegd de man Kan ik einderlijk rijlessen nemen De vrouw naast hem onderbreekt hem met Sorry agent let niet op mijn man die is toch dronken Waarom schoonmoeder zegd die achterin zit Zie je nou dat met een gestolen auto nooit ver komt
Komt een man met een paart in de kroeg En hij had niet veel geld op zak Eigenlijk niks Dus hij dacht van heey ik ga een wedde schap met de barman aan Dus loop ff later op de barman af en verteld hem.. Ik wed voor een biertje dat ik mijn paard kan laten lachen Dus de barman schiet in de lag en zegd dat het nooit kan Maargoed zegd de barman ik wil het wel eens zien Dus de man loopt naar zijn paard en fluisterd hem in zijn oor En het paard begint met toch te lachen Dus de man loopt terug naar de bar en krijgt zijn biertje Maarja 1 was niet genoeg Dus poging 2 moest komen
Dus de man weer naar de barman met de volgende weddenschap Nou zegd de man voor het volgende biertje kan ik hem ook laten huilen Ja hoor zegd de barman Lachen kan ik enigzins begrijpen Maar huilen..... Kom maar op zegd hij laat hem maar huilen De man loopt weer naar zijn paard en staat wat te rotzooien Ineens gaat het paard huilen Dat is niet normaal Dus de man loopt weer naar de bar en krijgt zijn bier weer Dus de barman wou toch het fijne ervan weten En vroeg de man Hoe krijg je het voor elkaar Nou zegd de man Ik heb eerst gezegd dat ik een grotere lul had dus vandaar dat hij ging lachen De barman antwoordt daarop Maar waarom dat huilen Nou zegd de man Ik heb hem laten zien
Moppen moet je vertellen Dan komen ze het leukste over Vooral de 1e en de 3e
Meerendeels vergeet ik ook En korte hou ik niet van Als ik er meer weet laat ik ze hier wel zien
U heeft de afgelopen tijd
mijn favoriete zanger michael Jackson,
mijn favoriete acteur Patrick Swayze,
mijn favoriete actrice Farah Fawcett,
en mijn favoriete entertainer Ramses Shaffy tot U genomen...
...Ik wil U alleen nog even laten weten dat mijn favoriete club (Zelf Invullen) is.
Dank U!
Wat is het oudste weerstation?
---
'Een touwtje; als tie nat is... regent het, als tie hard is... vriest het, alstie wit is... sneeuwt het en als tie beweegt waait het."
:D
Door het sleutelgat van een glazen deur kijken.
---------------------------------------------
Hoe heet het hondje van een pyromaan?
antw: fikkie.
---------------------------------------------
wat is het verschil tussen een touwtje en een koordje.
een koordje kan zingen