Met de temperatuur en wind van vandaag zouden de glaasjes spontaan vastvriezen in je hand, brrr wat was het frisjes uit de zon...
Klopt zag er mooi uit en GFS is daar ook vrij consistent in Maargoed dit is wel een lentetopic he, als er tegen die tijd nog steeds kansen zijn wordt er heus wel een topic over geopend
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
nee ik zeg er zijn WAT en onweersKANSEN
en btw je hebt egt wel wat cape nodig als je een bui met veel onweer wilt maakt niet uit hoeveel maar als capeop 0 staat heb je niks en komt er dus ook niks
en het is ook nog veel te ver weg om dar plaatjes van te plaatsen en het is nu ook alweer een paar dagen verschoven
KNMI: woensdag 12 mei tot en met woensdag 19 mei
Licht wisselvallig met temperaturen rond normaal of iets onder normaal.
nee ik zeg er zijn WAT en onweersKANSEN
en btw je hebt egt wel wat cape nodig als je een bui met veel onweer wilt maakt niet uit hoeveel maar als capeop 0 staat heb je niks en komt er dus ook niks
en het is ook nog veel te ver weg om dar plaatjes van te plaatsen en het is nu ook alweer een paar dagen verschoven
Oh nee hoor, je bent niet altijd cape nodig.... Maar daarover zijn meerdere discussie geweest...
snap ik maar voor een goede zomer onweder heb je ook wel cape nodig
het is net als brand alles moet anwezig zijn anders gebeurt er niks
ontbrandingstemp. zuurstof maar geen brandstof dan heb je geen vuur dat is ook zo bij onweer
zo dat was weer een heel verhaal
ontopic: ik hoop tog egt wel dat het binnekort weer warmer wordt
De komende dagen zien er qua temperatuur wat positiever (of minder negatief) uit vergeleken met gisteren. Volgens knmi dan. Tmax tussen de 12 en 19 graden. Verder weinig zon en behoorlijke neerslagkansen, da's een beetje jammer dus.
De laatste pluim geeft een wat minder goed beeld betreffende Tmax, waar op een termijn van +15 dagen de temperatuur met moeite in de buurt van de 15 graden kan komen. Vooralsnog lijkt mei te koud te verlopen. Juni kom er maar in!
en zat er ook veel onweer aan 't eind!!!????????
dat zou mooi zijn..''p
k ga nog steeds uit van jan zijn verwachting...eind mei beter en warmer weer !
kijk naar mijn avatar! | Gewijzigd: 7 mei 2010, 17:34 uur, door smoke_soldier
weather without storms is no weather at all.
k ga nog steeds uit van jan zijn verwachting...eind mei beter en warmer weer !
kijk naar mijn avatar!
Het is ook saai.... Dit noem ik geen seizoen. Tot nu toe is de maand mei 4.5 graden te koud.
dat zou mooi zijn..''p
Ja er is dan zeker kans op onweer. Overigens duurt het niet lang meer en dan krijgen we zeker onweer. want dan is het weer de eerste week van juni.
''plaatje''
verwacht jij nog enig verbetering deze maand? want de pluim wil maar niet stijgen met de temps !
de oper tikt ook geen 1 keer de 20 aan!....dat is toch wel zorgwekkend....ze hadden het over een extreme hete zomer....maar die is echt niet meer zo ver weg hoor ! en binnen een maand zie ik ook geen 38,5 graad worden...
de 30 ook niet btw. | Gewijzigd: 7 mei 2010, 19:05 uur, door smoke_soldier
weather without storms is no weather at all.
denk aan 25/26 mei 2009
30,31 mei/ 2 juni 2008
9 juni 2007 ...