Mijn collega heeft een foto gemaakt (zal hem van de week even posten ) en het lijkt echt op z'n dikke wig vormige tornado ,dat kan natturlijk niet was ook een regengordijn . Maar oordeel zelf als je de foto ziet
je maak me erg nieuwsgierig
mooie tekst je maakt me nieuwsgierig,, wat gebeurde er toen ?? wat voor explosie??
Ik zag de mensen alweer autoruiten krabben......
(Ik durf alleen niet te zeggen hoeveel graden!)
Hier in Belgisch Limburg was het -3°C, laat de zachtere temperaturen vanaf het weekend maar komen.
Verder is het al heel de week zonnig, maar fris buiten. Straks komen ze de serres afwitten, anders gaan de planten verbranden met de warmere temperaturen in het vooruitzicht.
Mooi plantjes weer, mag wel na die lange koude winter.
Ik hoop wel dat de langetermijnverwachting stand houdt. Toch even aan koninginnedag denkende... Het hoeft niet bloedheet te worden, maar in ieder geval droog en gewoon prettige temperaturen die dag.
KNMI: woensdag 28 april tot en met zaterdag 01 mei 2010:
70% kans op aanhouden van het droge weer met temperaturen boven normaal. 30% kans op overgang naar wisselvallig weer met temperaturen rond normaal.
Edit: dat betreft dus zaterdag. Zondag gaat het van +4 naar +24, ook niet onaardig. | Gewijzigd: 22 april 2010, 21:07 uur, door Takenu
Net zo warm als in 2009 en 2008 geloof ik, dus valt goed mee.
Ligt er ook aan waar je juist woont.
Hier een paar links waar je kunt kijken:
http://www.mumm.ac.be/NL/Models/Operationa...ature/index.php
http://home.hccnet.nl/v.d.horn/meteopagina...temperatuur.htm
gewoon ochtendkranten gedaan as always... (dit maal 2 wijken).
Toch redelijk koud geweest, durf helaas ook nu weer niet te zeggen hoeveel graden..
maarrr.. ik moest nog meer gesealde pakketjes voor de volkskrantabbonees bezorgen (dus ik zat vanaf 5 uur op de fiets, en tot stipt 1 uur. ) In totaal 6 wijken vandaag bezorgd..
En wat had ik het uiteindelijk warm zeg... pffff!!
Ik ging zelfs naar huis om mijn jas thuis neer te gooien!
Al met al, prima weertje vandaag!
Ik heb zelfs een kleurtje in mijn gezicht gekregen van al dat fietsen in de zon
13.6 graden momenteel..
maar k moet zeggen dat het voor mijn gevoel veel warmer was.. hmm
gewoon ochtendkranten gedaan as always... (dit maal 2 wijken).
Toch redelijk koud geweest, durf helaas ook nu weer niet te zeggen hoeveel graden..
maarrr.. ik moest nog meer gesealde pakketjes voor de volkskrantabbonees bezorgen (dus ik zat vanaf 5 uur op de fiets, en tot stipt 1 uur. ) In totaal 6 wijken vandaag bezorgd..
En wat had ik het uiteindelijk warm zeg... pffff!!
Ik ging zelfs naar huis om mijn jas thuis neer te gooien!
Al met al, prima weertje vandaag!
Ik heb zelfs een kleurtje in mijn gezicht gekregen van al dat fietsen in de zon
13.6 graden momenteel..
maar k moet zeggen dat het voor mijn gevoel veel warmer was.. hmm
Relaxed Ik gooi vanavond mijn launche tuinsetje de tuin in. Bier koud in de koelkast en ga het hele weekend hopen op mooi weer en genieten ervan