Edit:
En zo te lezen in Venray ook geen regen
Klopt! Geen druppel waargenomen! (Heel plaatselijk dus )...
gister was wel erg lekker buiten, zodra de wind even stil was... !!
Ben benieuwd, wat de dag ons vandaag brengt! Zonnetje schijnt nu erg lekker!
Na het weekend lijkt het toch best kouder te worden aan die kaartjes hierboven te zien. Voor zondag denkt het KNMI aan 11 tot 18 graden qua T-max. Grote spreiding dus, wie weet kiest het weer voor de positieve, warmere kant ipv de koude...
Het zijn wel de minimum temperaturen 's nachts, als men de maximum temperatuur voor overdag erbij zou posten liggen de temperaturen tussen 15°C en 18°C, dus zo'n topic openen heeft niet veel zin
Kijk, dat klinkt als muziek in mijn oren Deze weersvoorspelling zijn voor Weert (NL Midden Limburg) vaak in de goede richting. Ik kijk deze weerpagina dan ook vaak wanneer ik snel de weersverwachting wil weten en dit forum niet voor handen heb
gister was wel erg lekker buiten, zodra de wind even stil was... !!
Ben benieuwd, wat de dag ons vandaag brengt! Zonnetje schijnt nu erg lekker!
Zonnetje schijnt goed. Vanmorgen echter half bevroren handen op de fiets van de kou
Klopt, ik was vanmorgen 6 uur op pad, had ook koude handen (bevroren wil ik het niet noemen )
Maar verder toenstrakkies even in de tuin gewerkt..heeerlijk zonnetje!
momenteel geen enkel wolkje aan de lucht te zien.. en de zon schijnt nog steeds!
rond de 16 graden ongeveer hier!
te warme zomer:
Tot slot alvast een voorschowarme zomer die redelijk wat zon zal brengen en met kans op een of twee t op de zomer: voorlopig ga ik uit van 1 of 2 hittegolven.
Het wordt ook een zomer die de nodige zware buien zal opleveren
Maar verder toenstrakkies even in de tuin gewerkt..heeerlijk zonnetje!
momenteel geen enkel wolkje aan de lucht te zien.. en de zon schijnt nog steeds!
rond de 16 graden ongeveer hier!
Relaxed Morgen mijn tuintje verder inrichten als de weergoden meewerken. Palmboompje staat al
Hier ook nog steeds volop zon en een redelijk aangenaam temperatuurtje
te warme zomer:
Tot slot alvast een voorschowarme zomer die redelijk wat zon zal brengen en met kans op een of twee t op de zomer: voorlopig ga ik uit van 1 of 2 hittegolven.
Het wordt ook een zomer die de nodige zware buien zal opleveren
wat bedoel je met 'voorschowarme'???????
nou als PP dit zegt, dan gaan we echt een hoop lol beleven | Gewijzigd: 13 april 2010, 17:15 uur, door gerard van den brink
hij is trouwens ook vrij positief over de maand mei hier onderstaande link:
http://www.pietsweer.nl/2010/eerst-sneeuw-...te-warme-zomer/
haha LOL ,
en het gekke is dat ik hem (PP) nog geloof ook deze keer
(of eigenlijk WIL geloven ahum,,)
| Gewijzigd: 13 april 2010, 18:51 uur, door gerard van den brink
lees de reacties maar van dit artikel . zelfs (amateurs) andere mensen zeggen van dat het niet helemaal klopt wat hij zegt.
weather without storms is no weather at all.
Elke zomer levert wel enkele situaties met zware buien op. Dus statistisch gezien zit je met de uitspraak "het wordt een zomer met de nodige zware buien" altijd vrij 'veilig'. Daarbij moet mijn inziens wel enige nuancering in het geheel aangebracht worden. De meeste (onweers)buien zijn in NL nu eenmaal licht tot matig van karakter. Echt zware onweersbuien (denk aan 25-26 mei 2009, 22 juni 2008 etc) met alles erop en eraan komen in onze contreien nu eenmaal niet veelvuldig voor.