Ik was 31 keer gestoken, das dus iets meer dan een paar keer
Ik was ook wel eens 1 á 2 keer gestoken, maar was dan ook niet bang voor ze
Die ene keer kwam er tijdens het fietsen een wesp in mijn sandaal. Ik dacht dat ik door de brandnetels gefietst was dus ik vond het niet raar dat het prikte. Na een half uur toch maar eens gekeken, want het werd steeds erger. Zat er een wesp... nou, die heeft z'n hele lading gif er wel in gespoten. Ik kon de hele dag niet meer lopen en ik verging van de pijn
Maar 31 keer is inderdaad wel heel veel. Ik kan me voorstellen dat je dan inderdaad wel een speciale hekel krijgt aan die beesten.
wow 31 keer, men dan zat je hele lijf waarschijnlijk onder de bulten
nou ik had het wel een keer bij muggen een paar jaar geleden en dat kan ook nog heel dicht bij de 30 komen
maargoed, laten we alsjeblieft de zonnige en positieve kant van de zomer inzien
haha ik ben een heel ongedierte discussie begonnen
nou ik had het wel een keer bij muggen een paar jaar geleden en dat kan ook nog heel dicht bij de 30 komen
maargoed, laten we alsjeblieft de zonnige en positieve kant van de zomer inzien
haha ik ben een heel ongedierte discussie begonnen
Zo is dat. ik hou erg van de zomer, dus buiten die **** beesten om ga ik er ook zeker van genieten
Maare, me lichaam zat inderdaad onder de bulten, één was op me slagader bij me pols, me hele land was die avond verdooft. Ook was ik ruim een uur in een soort van shock, weet niet meer echt. Maar zat een uur lang hevig te zweten en gigantisch te trillen, was erg vaag allemaal.
Maar goed, verder maar weer on-topic
Het is in het Noordwesten een beetje tegenvallend met de temperatuur, jammer
ja dat was hier ( kootwijkerbroek ten oosten van barneveld) ook zo gisteren
Het is daar al 2 dagen kouder dan de rest van Nederland, zal wel door het koude meer komen.
De temperatuur zal niet veel meer afkoelen, alleen nu door het dalen van de zon, ze verwachten tussen de 10°C en 12°C vannacht.
Ja niet leuk, als de zon vandaag zou schijnen hadden we zeker de 20°C gehaald.
Mja vergeet niet dat januari en februari ook vooral saai grijs weer gaven, vooral februari met een maandrecord van weinig zon. | Gewijzigd: 19 maart 2010, 16:23 uur, door WimBaens
Verder hadden we hier lekker af en toe het zonnetje! niet zo sterk als gister..
maar héy, zeker beter als helemaal geen zon
nog steeds een aangenaam temperatuurtje, 16 graden | Gewijzigd: 19 maart 2010, 17:23 uur, door AddictedStar