De pluimen gaan weer naar iets frisser, jammer, maar zo is het vaak met overgangsperiode's, niet echt lente-achtig maar zoals Stephan88 zegt; ook niet winter-achtig! De komende dagen gewoon even lekker genieten van de eerste lente-prik! En dat er maar meer mogen volgen!
Leuk dat je gaat trouwen!
Anders trekken jullie morgen je trouwpak aan en ga je foto's maken voor het album! In ieder geval van deze kant een hele fijne en mooie dag gewenst!
Het gaat er niet om hoe je het noemt, het gaat er om hoe het voelt.
Beetje dat verhaal over 'een glas is half vol of half leeg'. Je kan moeilijk doen over dat het over een paar dagen gaat regenen, maar je kan ook vandaag en morgen gaan genieten van het lekkere weer. En of je dat weer nou labelt als 'lente', 'net-niet-lente' of 'winters', is niet belangrijk denk ik! Just enjoy!
P.s. Jij start al die topics met dat de lente in aantocht is!
Tja, vergeet niet dat we deze temperaturen al een hele lange tijd niet meer hebben gehad. Dat maakt het voor het idee meteen nog warmer dan het al is
Ik denk dat dat over een maandje wel weer voorbij zal zijn, wanneer iedereen weer is gewend aan de hogere temperaturen
Ik denk dat dat over een maandje wel weer voorbij zal zijn, wanneer iedereen weer is gewend aan de hogere temperaturen
Ja lol! Als het in de zomer 16 graden is vinden we dat winters!
Euh dit topic is gestart omtrent de nieuwsberichten en wat niet eens gestart is door mij! Maar aangezien er weer een discussie gaande was heb ik het verandert en een nieuw topic geopend voor de nieuwsberichten. Maar als je reeel bent kan je dit nog geen lente noemen.
Volg me ook op twitter: https://twitter.com/#!/PhotographyMvA
En like me op facebook: http://www.facebook.com/MaximVanAsseldonkPhotography
Buiten was het ook wat drukker dan normaal, denk dat mensen gewoon echt die behoefte hebben aan wat zonlicht enzo na die sneeuwwinter. Mensen gelijk auto wassen en druk in de weer in de tuin enzo. Leuk leuk leuk!
Hoe neem je het weer dat we nu hebben dan? Winter
Dus als er in begin december een paar ijsdagen zijn mogen we dat ook geen winter noemen volgens jouw redenering want voor jou is het dan nog herfst als het nu nog geen lente is | Gewijzigd: 17 maart 2010, 17:17 uur, door WimBaens