http://www.youtube.com/watch?v=HlVjyXzupj0
lukt mij niet om hem te "embedden" dus klikkerdeklik
Embedden uitleg vind je hier:
http://forum.onweer-online.nl/index.php?showtopic=13973
Maar wat een stunt was dat, best een afgang en had wel een beetje met hem te doen... volgens mij geen gsm beelden maar gewoon slechte kwaliteit, heb ook wel eens een goede versie gezien...
Hier zie je een wat meer uitgebreide versie en wat er aan vooraf ging!
beetje vreemd
Het is zijn missie! En van fouten leer je. Misschien is hij wel extra gemotiveerd! Maar lijsttrekker blijven betekent niet automatisch dat hij weer minister president wordt. Dus ik wens hem veel succes bij het trekken van zijn lijst...
Sorry maakte een foutje had oude Poll vervangen. Maar alles klopt nu wel.
Het is niet weer gerelateerd dus waar zou ik het dan eventueel neer kunnen zetten?
Is het echt zo erg dat dit hier moet?
Anders mag je het gerust verplaatsen hoor
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Het is niet weer gerelateerd dus waar zou ik het dan eventueel neer kunnen zetten?
Is het echt zo erg dat dit hier moet?
Anders mag je het gerust verplaatsen hoor
Ah mooi de poll werkt nu wel...
wat ik bedoelde is: ik weet niet of dit forum nou wel een geschikte plek is om discussie te gaan voeren over de Uruzgan kwestie, maar dat is aan jullie
Koos | Gewijzigd: 20 februari 2010, 19:57 uur, door Onweergek (ZH)
Gewoon daadkrachtig optreden, daar had hij het wel even over. maar goed we kennen hem al langer dan vandaag
Wel sneu nu moet ik hele tijd wachten voordat ik kan stemmen want ik word 18 eind oktober.
Mei zouden er verkiezingen zijn, maar nu is dat veel eerder
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Het probleem was, dat was gewoon de spreekwoordelijke druppel die de emmer deed overlopen. De kern van het verhaal was dat er geen vertrouwen was en dat het CDA en meerderheids keus om te vertrekken uit Afghanistan naast zich neer legt. Daar bijkomt ook nog eens dat die Verhagen ook niet fris bezig was door stiekem dingen te doen.
Wat ernu gaat gebeuren is een groot vraag teken maar duidelijk is dat Balkenende blijft als lijst trekker en dat is zeer gevaarlijk. Duidelijk is nu wel dat Balkenende goed met woorden en juristise termen over weg kan en zo zijn eigen straatje schoon veegt.
Het beste zou zijn als CDA, PvdA, D66 en VVD even niet in de buurt van regeren komen.
na 4 keer balkende is het mooi geweest.
zou niet weten wat we nu gaan krijgen maar zal weer net zo drama worden als al die andere jaren.
We moeten denk ik wel positief blijven, maar ik denk dat veel mensen wel dat gevoel herkennen van 'geen vertrouwen' er meer in hebben.' Ben zelf ook erg benieuwd hoe het zal gaan lopen en wat de uitkomst van nieuwe verkiezingen zullen zijn. En wat de beste opties zouden zijn... erg moeilijk dus, maar wordt dus ook een spannende tijd...
Ja inderdaad, oprotten met die nep harry potter!
Sorry voor mijn grove taalgebruik in deze maar ik heb het nu echt heel erg gehad met die man... was al eerder zo
Ik vind dat hij achterbaks is, doet allemaal dingen die eigenlijk niet afgesproken zijn en dan eromheen draaien als hij daarover aangevallen wordt in de kamer.
Wil nu een rechtdoorzee president die duidelijk en eerlijk is en niet alleen de rijken van dit land een hand boven het hoofd wil houden!
2013: 3 onweersdagen
2014: 7 onweersdagen
haha dat is nou het wereldje van de politiek.
ik zeg gefeliciteerd jongens van het pvda
http://www.telegraaf.nl/binnenland/6130398...dA__.html?p=1,1
"Vrijheid bestaat in het erkennen van grenzen... (Krishnamurti)"